{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ترلان پروانه ، نوید محمدزاده،الناز شاکردوست، هدی زین العابدین و خبرهای تازه

ترلان پروانه ، نوید محمدزاده،الناز شاکردوست، هدی زین العابدین و خبرهای تازه
کدخبر : 8864

روزتان را با تازه ترین اخبار چهره‌ های هنری شروع کنید.

به گزارش هنر ام‌روز،  حجت اشرف‌زاده قطعه جدیدی منتشر کرده و در استوری اینستاگرام آن را خبری کرده است. ترانه اثر تازه او با نام «دورت بگردم» را مرتضی نجفی سروده و تنظیم کنندگی آن را علی دینه به عهده داشته است.
 الناز شاکردوست تصویری از خودش و پارسا پیروزفر در فیلم تحسین شده آیدا پناهنده منتشر کرده و خبر موفقیت این فیلم در جشنواره تصویری «تصاویر نو پارسی» را بازنشر کرده است. «تی تی» که در بخش مسابقه جشنواره فرانسوی «تصاویر نو پارسی» حضور داشت دوشنبه شب جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران این جشنواره را از آن خود کرد.
نوید افقَه نوازنده تنبک و محقق موسیقی مخاطبانش را به تماشای اجرای چهارم این هفته «کنسرت‌های کوچک چهارشنبه‌ها» دعوت کرده است. در این برنامه که ساعت 17 تا 19 چهارشنبه 26 آبان‌ماه برگزار می‌شود میلاد محمدی (سنتور) و حسین ایزدی (تنبک) اجرا خواهند داشت. «کنسرت‌های کوچک چهارشنبه‌ها» هر چهارشنبه، در «اتاق آربی» مجموعه هنرشهرآفتاب برگزار می‌شود.
بهرام رادان با انتشار ویدیویی از پشت صحنه «گربه سیاه» از آغاز شمارش معکوس برای اکران این فیلم خبر داده است. در این فیلم که به کارگردانی کریم امینی از چهارشنبه 10 آذرماه به روی پرده خواهد رفت بهرام رادان، ترلان پروانه، بهاره کیان افشار، علیرضا استادی و کیا رکنی ایفای نقش کرده‌اند.
هنگامه قاضیانی تصاویری از پشت صحنه سریال «جزیزه» را منتشر کرده و از فضای دوستانه و یکدست آن سوی دوربین نوشته و آن را ماحصل مدیریت سیروس مقدم عنوان کرده است. در بخشی از نوشته او آمده: «هر چی از خوبی‌های آقای مقدم بگم، کمه، معنای شرافت، مدیریت بحران، روانشناسی بازیگر، حرمت، تعادل رفتاری در هفت ماه با این همه بازیگر اتفاق کمی نیست.» سریال «جزیره» این روزها به‌صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو در حال پخش است.
نوید محمدزاده در یک سلسله استوری، مخاطبانش را به تماشای آثار روی صحنه دعوت کرده است. سه اثر از میان کارهای پیشنهادی او نمایش‌هایی است که خودش تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد. نمایش «باب بارا» به کارگردانی نیما ایمان‌زاده، «درس بی‌پایان» به‌کارگردانی میلاد نیک‌آبادی و «بعد از افتادن» به کارگردانی حسین حسینیان؛ به تهیه‌کنندگی محمدزاده این روزها روی صحنه است. نمایش «بیل من» به کارگردانی مهدی چاکری و «دن کیشوت» به نویسندگی و کارگردانی جواد مولانیا دیگر آثاری است که این بازیگر به‌دنبال کنندگان صفحه اینستاگرامش معرفی کرده است.
هدی زین‌العابدین عکسی از خودش به همراه ارسلان امیری منتشر کرده که مربوط به حضور فیلم «زالاوا» در هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم دهوک است. این جشنواره از تاریخ ۲۰ تا ۲۷ آبان در کردستان عراق برگزار می‌شود، «زالاوا»به کارگردانی ارسلان امیری در بخش مسابقه فیلم‌های کردی این رویداد سینمایی به نمایش درمی‌آید. اکران فیلم تحسین شده «زالاوا» از 24 آذرماه در سینماهای ایران آغاز می‌شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها