{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

کمک "قهرمان" فرهادی برای آزادی زندانیان مالی

کمک "قهرمان" فرهادی برای آزادی زندانیان مالی
کدخبر : 9213

در اکران خیریه "قهرمان" ساخته اصغر فرهادی بیش از ۷۰ میلیون جمع آوری شد و این رقم به منظور آزادی زندانی ها به ستاد آزادی زندانیان استان فارس داده شد.

به گزارش هنر ام‌روز، سوم آذر ماه، اکران خیریه «قهرمان» در شهر شیراز با حضور امیر جدیدی، سحر گلدوست و بازیگران شیرازی این فیلم سینمایی برگزار شد و صد در صد درآمد حاصل از فروش بلیت‌ها و همچنین همت عالی تماشاگران و مخاطبان این فیلم سینمایی در هنر شهر آفتاب شیراز در این مراسم، صرف آزاد کردن زندانیان مالی شد.

در این مراسم مبلغ هفتاد و پنج میلیون و صد و بیست هزار تومان از حضور تماشاگران و همت عالی آن‌ها جمع‌آوری شد که به منظور آزاد کردن زندانی‌ها به ستاد آزادی زندانیان استان فارس داده شده است.

فیلم «قهرمان» روایت یک زندانی مالی با بازی امیر جدیدی است.

این فیلم امسال نماینده سینمای ایران در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار است و فرهادی که پیش از این دو جایزه اسکار در کارنامه دارد، امسال برای پنجمین‌بار با یکی از آثارش نماینده سینمای ایران در این رویداد سینمایی خواهد بود. 

«قهرمان» در نخستین نمایش جهانی خود امسال در جشنواره فیلم کن رونمایی شد و در نهایت جایزه بزرگ هیات داوران را به خود اختصاص داد. 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها