{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

امیر جدیدی می‌تواند نامزد اسکار شود

امیر جدیدی می‌تواند نامزد اسکار شود
کدخبر : 9241

نشریه ونتی‌فر: بازی چندلایه امیر جدیدی کلید تاثیرگذاری «قهرمان» است.

به گزارش هنر ام‌روز، در بخش ویژه Awards insider مجله ونتی فر(Vanity Fair) ، دو نویسنده این رسانه دیوید کانفیلد و ربکا فرگوسن در گفتگویی درباره افرادی بابیشترین شانس جایزه صحبت کرده اند و اسامی مثل ویل اسمیث (برای شاه ریچارد) ، اندرو گارفیلد (برای تیک تیک... بوم)، لئوناردو دیکاپریو (برای به بالا نگاه نکن) مطرح شد.

نکته جالب اینکه در بخش «تیری در تاریکی» یا نامزدهایی که شانس پایین‌تری دارند اما ممکن است در نامزدهای نهایی باشند، نام امیر جدیدی توسط دیوید کانفیلد مطرح شد که به این معناست که اگر آکادمی بخواهد کمی رادیکالتر نامزدها را انتخاب کند، امیر جدیدی نه تنها نامزد خواهد شد بلکه با نامزدی اش آغازگر جریانی از شناختن بازیگرانی باشد که به زبانی غیر از انگلیسی بازی می‌کنند و متاسفانه در فصل جوایز معمولا نادیده گرفته می‌شوند.

کالفید درباره انتخاب جدیدی به عنوان گزینه «تیری در تاریکی» یا Long shot نوشته: «انتخاب من امیر جدیدی است، ستاره «قهرمان» فرهادی. این فیلم درجه یک و پیچیده نیازمند بازیگری است که بتواند چندین لایه را بازی کند و امیری گویی بدون زور زدن می‌تواند این کار را انجام دهد. این فیلم داستان مردی است که در مسیر رستگاری به دنبال میان بر است و در نوسانی بین یک فرد خود بزرگ‌بین، یک پدر حامی، یک مرد خانواده و یک محکوم درمانده حرکت می‌کند. تماشای این فیلم واقعا شگفت انگیز است و مسیری که جدیدی مخاطب را با خود می‌برد، کلید تاثیر قوی فیلم روی مخاطب است.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها