{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فیلم جدیدم به زودی جلوی دوربین می‌رود/ مخالف جذب سینماگران به سریال‌سازی نیستم

فیلم جدیدم به زودی جلوی دوربین می‌رود/ مخالف جذب سینماگران به سریال‌سازی نیستم
کدخبر : 9250

پگاه ارضی از ساخت فیلم سینمایی جدید خود خبر داد و درباره مزیت‌های سریال‌سازی برای اهالی سینما توضیح داد.

به گزارش هنر ام‌روز، پگاه ارضی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره فیلم جدید خود توضیح داد: به زودی دومین فیلم سینمایی خود را جلوی دوربین می‌برم و هم اکنون در حال مذاکره برای انتخاب سرمایه‌گذار فیلم هستم. فیلمنامه این فیلم سینمایی را خودم نوشته‌ام و قرار است در تهران و یکی دیگر از شهرهای کشور جلوی دوربین برود.

کارگردان فیلم سینمایی «نبات» افزود: این فیلم سینمایی که فعلا نمی‌خواهم نامش را فاش کنم درونمایه‌ای اجتماعی دارد که برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر آماده نخواهد شد.

این کارگردان با بیان اینکه کرونا جلوی تولید را در سینما گرفته است، گفت: کرونا بزرگترین ضرر را به اهالی سینما زد چون میزان تولید به واسطه این بیماری به شدت کاهش یافت و شرایط حاکم بر سینما باعث شده است که عوامل این حوزه به سمت سریال‌سازی گرایش پیدا کنند. امیدوارم تا یک سال آینده شرایط بهبود یابد، هرچند آثار تولیدی که در دو سال اخیر ساخته شده است، در صف طولانی اکران قرار دارند و همین مساله وضعیت حادی را در سینما رقم خواهد زد.

کارگردان فیلم «نبات» درباره رواج سریال‌سازی در پلتفرم‌ها اظهار کرد: به شخصه مدافع تولید هستم و به همین دلیل معتقدم ساخت فیلم و سریال به هر نحو اقدامی پسندیده است. در سریال سازی یک مزیت بزرگ وجود دارد آن‌هم اینکه سازنده دیگر دغدغه سرمایه‌گذار ندارد زیرا پلتفرمی که به او سفارش کار داده است از ساخت آن اثر حمایت خواهد کرد.

او درباره نمایش آثار در شبکه های نمایش خانگی و پلتفرم ها بیان کرد: یکی دیگر از امتیازهای ساخت سریال در پلتفرم ها این است که سازنده دغدغه اکران ندارد، زیرا می‌داند کارش به نمایش درمی‌آید و مردم آن را خواهند دید، درصورتی‌که در سینما اینگونه نیست و کارگردان برای زمان و چگونگی اکران فیلمش دغدغه‌های فراوان دارد.

ارضی در پایان تاکید کرد: دیگر مزیت سریال‌سازی به بحث اقتصادی آن برمی‌گردد چون در ایام کرونا بسیاری از عوامل سینما خانه نشین شده‌اند. این در حالی‌ست که آنها نیز مثل همه مردم برای گذران زندگی باید کار کنند تا بتوانند زندگی خود را بگذراند، پس تولید سریال در پلتفرم‌ها شرایطی فراهم کرده است تا بخشی از اهالی سینما بتوانند امرار معاش خود را حفظ کنند؛ اتفاقی که سبب زنده ماندن سینما خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها