{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

از بهمن فرمان‌آرا تا احمد ایرانی‌خواه در انتظار پروانه ساخت فیلم

از بهمن فرمان‌آرا تا احمد ایرانی‌خواه در انتظار پروانه ساخت فیلم
کدخبر : 9472

تعدادی از چهره‌های سینمای ایران همچون بهمن فرمان‌آرا،سعید ملکان و مهتاب کرامتی برای ساخت فیلم‌هایی جدید خود منتظر دریافت مجوز از شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی هستند.

به گزارش هنر ام‌روز، فیلمسازانی که قصد ساخت فیلم‌های جدید دارند یا احتمالا براساس مجوز اولیه مدتی است که کار خود را کلید زده‌اند، در هفته‌های گذشته پرونده اثر خود را  برای دریافت پروانه ساخت تکمیل کرده‌اند و در بین آن‌ها اسم چند کارگردان‌ نام‌آشنا که در نوبت دریافت پروانه ساخت برای فیلم‌های سینمایی یا کوتاه خود هستند ، دیده می‌شود.

طبق اطلاعات درج شده در سایت سازمان سینمایی، یکی از این کارگردان‌ها بهمن فرمان‌آرا است که حدود پنج سال پس از ساخت «حکایت دریا» درخواست پروانه ساخت برای فیلم جدیدی با نام «چشمهایش بزرگ علوی» داده است. 

این فیلم که پرونده درخواستش به تازگی تکمیل شده، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرمان‌آرا ساخته خواهد شد.

اما بجز این فیلمساز، سعید ملکان هم برای فیلمنامه‌ای با نام «قیف» به کارگردانی محمدحسن امیر یوسفی درخواست پروانه ساخت داده و همین چند روز قبل پرونده این درخواست تکمیل شده و در نوبت بررسی قرار دارد.

«حدود ساعت هشت صبح» نام یک فیلم بلند سینمایی است که محمدصادق رنجکشان به عنوان تهیه‌کننده برای ساخت آن به کارگردانی منوچهر هادی درخواست مجوز داده است و در نوبت قرار دارد.

علیرضا امینی برای ساخت فیلمنامه سینمایی «سمفونی باران»، سید جواد هاشمی برای «شهر گربه‌های ۲»، علی عطشانی برای «لوتریا» به تهیه‌کنندگی مهدی منیری و مهرداد موفق برای «لوء لوء» به تهیه‌کنندگی سیاوش حقیقی در نوبت دریافت پروانه ساخت هستند.

مهتاب کرامتی نیز برای ساخت سریالی به نام «سوار نظام کوچک» به کارگردانی سحر مصیبی درخواست صدور پروانه نمایش به سازمان سینمایی داده است.

همچنین احمد ایرانی خواه برای ساخت یک فیلم کوتاه داستانی با نام «التماس برای زنده ماندن» به تهیه‌کنندگی ملیحه مرادی در نوبت بررسی پرونده قرار دارد.

 

فیلم که پرونده درخواستش به تازگی تکمیل شده، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرمان‌آرا ساخته خواهد شد.

اما بجز این فیلمساز، سعید ملکان هم برای فیلمنامه‌ای با نام «قیف» به کارگردانی محمدحسن امیر یوسفی درخواست پروانه ساخت داده و همین چند روز قبل پرونده این درخواست تکمیل شده و در نوبت بررسی قرار دارد.

«حدود ساعت هشت صبح» نام یک فیلم بلند سینمایی است که محمدصادق رنجکشان به عنوان تهیه‌کننده برای ساخت آن به کارگردانی منوچهر هادی درخواست مجوز داده است و در نوبت قرار دارد.

علیرضا امینی برای ساخت فیلمنامه سینمایی «سمفونی باران»، سید جواد هاشمی برای «شهر گربه‌های ۲»، علی عطشانی برای «لوتریا» به تهیه‌کنندگی مهدی منیری و مهرداد موفق برای «لوء لوء» به تهیه‌کنندگی سیاوش حقیقی در نوبت دریافت پروانه ساخت هستند.

مهتاب کرامتی نیز برای ساخت سریالی به نام «سوار نظام کوچک» به کارگردانی سحر مصیبی درخواست صدور پروانه نمایش به سازمان سینمایی داده است.

همچنین احمد ایرانی خواه برای ساخت یک فیلم کوتاه داستانی با نام «التماس برای زنده ماندن» به تهیه‌کنندگی ملیحه مرادی در نوبت بررسی پرونده قرار دارد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها