{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مل گیبسون و غوغای «پسران تابستان»

مل گیبسون و غوغای «پسران تابستان»
کدخبر : 9493

فیلمبرداری «پسران تابستان» با بازی مل گیبسون در شهر ساوتپورت آغاز شد.

به گزارش هنر ام‌روز، فیلم «پسران تابستان» یک فیلم هیجان‌انگیز ماوراء الطبیعی است که در جزیره ماساچوست در تاکستان مارتا فیلمبرداری می‌شود. پوسترهای فیلم اوایل دهه ۹۰ را به نمایش می‌گذارد که نشان‌دهنده دورانی است که به نظر می‌رسد، فیلم در حال ساخت است.

البته ساوتپورت در طول سال‌ها میزبان فیلمبرداری فیلم‌هایی از جمله «خواب با دشمن» (۱۹۹۱)، «من می‌دانم تابستان گذشته چه کردی» (۱۹۹۷) و «پناهگاه امن» (۲۰۱۳) بوده است.

جدا از جولیا رابرتز که در «خواب با دشمن» حضور داشت،  گیبسون ممکن است شناخته‌شده‌ترین بازیگری باشد که در ساوتپورت کار کرده است. فیلم «پسران تابستان» درباره پسری است که میسون تیمز آن را بازی می‌کند. گیبسون نقش یک کارآگاه سالخورده را بازی می‌کند که به پسر کمک می‌کند.

«پسران تابستان» توسط دیوید هنری کارگردانی می‌شود و برایان شولز و کورنلیوس اولیانو نویسنده فیلمنامه «فیلم بادام زمینی» هستند.

گیبسون دو بار نامزد اسکار بهترین کارگردانی شده است که در سال ۱۹۹۶ برای «شجاع دل» که در آن بازی هم می‌کرد، برنده جایزه بهترین فیلم شد. او به خاطر بازی در فیلم‌های «مکس دیوانه» و مجموعه کمدی‌های پلیسی «اسلحه مرگبار» شناخته می‌شود و نیم‌دوجین فیلم از جمله «مصائب مسیح»، «آپوکالیپتو» و «Hacksaw Ridge» را کارگردانی کرده است که برای آن نامزد اسکار بهترین کارگردانی شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها