{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آنجلینا جولی متفاوت را ببینید

 آنجلینا جولی متفاوت را ببینید
کدخبر : 9636

طرفداران دنیای سینمایی مارول چشم از این آثار بر نمی‌دارند. به همین دلیل نیز هرازگاهی فیلم جدیدی به این دنیای سینمایی اضافه می‌شود.

به گزارش هنر ام‌روز، طرفداران دنیای سینمایی مارول چشم از این آثار بر نمی‌دارند. به همین دلیل نیز هرازگاهی فیلم جدیدی به این دنیای سینمایی اضافه می‌شود. فیلم جاودانگان (Eternals)، بیست‌‌و‌ششمین اثر از دنیای سینمایی مارول است. این فیلم قسمتی از چهارمین مرحله در این دنیای سینمایی به حساب می‌آید. طبق معمول دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول، در فیلم جاودانگان با اثری ابرقهرمانانه روبه‌رو هستیم که صحنه‌های بسیار هیجان‌انگیزی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. این فیلم در کنار داستان مهیج، هنرپیشه‌‌های طرازاولی هم دارد. سکان کارگردانی فیلم جاودانگان در دست‌های توانمند کلویی ژائو قرار گرفته است. با این حساب مطمئن هستیم طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی مارول به راحتی از کنار جاودانگان نمی‌گذرند. به همین منظور در ادامه با هم می‌بینیم داستان فیلم جاودانگان از چه قرار است. در ادامه نیز نگاهی به هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت این فیلم ابرقهرمانی میندازیم.

آنجلینا جولی

معرفی داستان فیلم جاودانگان

همان‌گونه که از نام این فیل پیداست، با ابرقهرمان‌هایی روبه‌رو هستیم که عمری جاودانه دارند. این ابرقهرمان‌ها در طول تاریخ همیشه از دنیای واقعی فاصله گرفته‌اند تا کسی از راز فناناپذیری آن‌ها باخبر نشود. ابرقهرمان‌هایی که از آن‌ها صحبت می‌کنیم دشمن‌های خطرناکی دارند. این دشمنان که در فیلم با نام دیوینت‌ها نامیده می‌شوند نه‌تنها برای ابرقهرمان‌ها، بلکه خطری سهمگین برای بشریت به حساب می‌آیند. به دنبال اتفاق‌های هیجان‌انگیزی، ابرقهرمان‌های داستان به نبرد با دیوینت‌ها می‌پردازند تا در کنار نابودی این دشمنان نابکار، بشریت را از خطر نابودی نجات دهند. داستان فیلم جاودانگان ممکن است در نگاه اول، روایتی ساده‌ و معمولی داشته باشد. با این حال با فیلمی روبه‌رو هستیم که سرشار از صحنه‌های پرزدوخورد و هیجان‌انگیز است. این صحنه‌ها، داستان را با هیجان‌ بیشتری برای مخاطب روایت می‌کند تا جای خالی پیچیده‌نبودن داستان را برای تماشاگر پر کند.

هنرپیشه‌‌ها و عوامل فیلم جاودانگان

کلویی ژائو، سکان کارگردانی فیلم جاودانگان را در اختیار دارد. از این کارگردان سرشناس تاکنون آثاری مانند سوارکار، ترانه‌هایی که برادرهایم به من آموختند و سرزمین خانه به دوش‌ها را دیده‌ایم. فیلم سرزمین خانه‌ به دوش‌ها یکی از آثار برجسته چند سال اخیر سینمای هالیوود است. به همین دلیل به لحاظ کارگردان می‌توان دل خوش کرد که کلویی ژائو، کشتی این فیلم را به ساحل موفقیت خواهد رساند. از کارگردان فیلم جاودانگان که بگذریم، به هنرپیشه‌های این اثر ابرقهرمانی می‌رسیم. بدون شک آنجلینا جولی،‌گل سرسبد هنرپیشه‌های فیلم جاودانگان است. جما چان در نقش سرسی، ریچارد مدن در نقش ایکاریس، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، لیا مک‌‌هیو در نقش اسپرایت، برایان تایری هنری در نقش فاستوس و لورن ریدلاف در نقش مکاری، از دیگر هنرپیشه‌‌های طرازاول فیلم جاودانگان به حساب می‌آیند که در کنار آنجلینا جولی هنرنمایی کرده‌اند. جالب است بدانید کلویی ژائو، در کنار کارگردانی این اثر، نگارش فیلمنامه جاودانگان را همراه رایان فرپو و پاتریک برلی انجام داده است. با این حساب می‌توان گفت فیلم جاودانگان به لحاظ عوامل ساخت چیزی کم‌و‌کسر از دیگر آثار همرده خود ندارد.

در مجموع باید گفت تماشای فیلم جاودانگان برای علاقه‌مندان دوآتشه دنیای سینمایی مارول از نان شب واجب‌تر است. از آنجایی که با فیلمی ابرقهرمانی با صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز روبه‌رو هستیم، بدون شک این فیلم علاقه‌مندان آثار هیجانی را هم راضی نگه خواهد داشت.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها