{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

شروع ناامیدکننده فیلم اسپیلبرگ در گیشه

شروع ناامیدکننده فیلم اسپیلبرگ در گیشه
کدخبر : 9794

فیلم موزیکال «داستان وست ساید» با کسب رقم فروش ناچیز ۱۰ و نیم میلیون دلار اولین هفته اکران خود را آغاز کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، به نظر می رسد تماشاگران فیلم در آمریکا برای دیدن بازسازی نمایشنامه «داستان وست ساید» که جدال دو گروه «شارک ها» و «جت ها» را روی پرده بزرگ نمایش می دهد، حاضر نشده اند دست به جیب شوند.

بازسازی موزیکال کلاسیک «داستان وست ساید» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ در اولین هفته نمایش خود در گیشه شکست خورد. این فیلم از ۲ هزار و ۸۲۰ سالن سینمایی که در اختیار داشت تنها توانست رقم ناچیز ۱۰ و نیم میلیون دلار به دست آورد.

این رقم از این نظر ناامید کننده است که استودیوهای دیزنی و قرن بیستم برای بازسازی این داستان عاشقانه شکسپیری مدرن شده ۱۰۰ میلیون دلار هزینه کرده اند و با این حساب میلیون ها دلار را از دست خواهند داد مگر اینکه فیلم در ادامه در فصل اسکار و ایام تعطیلات در گیشه همچنان حضور داشته باشد و بتواند این رقم را جبران کند.

البته شاید این فیلم بتواند بین ایام کریسمس و سال نو مخاطبان را به خود جذب کند با این حال این شروع برای یکی از تحسین شده ترین فیلم های سال از نظر منتقدان بد بوده است.

فیلم جدید اسپیلبرگ در بازار بین الملل هم چندان حضور موفقی نداشت و از ۳۷ مارکت بین المللی، ۴٫۴ میلیون دلار فروش به دست آورد.

در این هفته انیمیشن «افسون» بعد از دو هفته صدرنشینی با ۹٫۴ میلیون دلار فروش در جایگاه دوم پرفروش ترین ها قرار گرفت. اثر جدید دیزنی مجموع فروش خود در بازار آمریکای شمالی را به ۷۱ میلیون دلار رساند.

فیلم «شکارچیان روح: آخرت» نیز در چهارمین هفته اکران خود به رقم فروش ۷٫۱ میلیون دلار دست پیدا کرد و در جایگاه سوم قرار گرفت. رتبه چهارم این هفته نیز به «خاندان گوچی» با ۴ میلیون دلار فروش رسید. مجموع فروش «خاندان گوچی» نیز در آمریکای شمالی به ۴۱ میلیون دلار رسید.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها