{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

واکنش سرد منتقدان به فیلم پرستاره

واکنش سرد منتقدان به فیلم پرستاره
کدخبر : 9830

منتقدان سینما: فیلم به بالا نگاه نکن ساده‌انگارانه، شلخته و هدر رفته است.

به گزارش هنر ام‌روز، در حالی که فیلم پرستاره‌ی «به بالا نگاه نکن»، به صورت محدود در سرتاسر جهان اکران شده و در کریسمس به سرویس نت‌فلیکس خواهد آمد، منتقدانی که این فیلم را دیده‌اند چندان روی خوشی به آن نشان نداده‌اند. بسیاری از منتقدین فیلم را ساده انگارانه دانسته‌اند و از شلختگی دراماتیک فیلم انتقاد کرده‌اند.

منتقد مجله Observer سیمران هانس در نقد خود نوشته:«این گروه بازیگری درجه یک به هیچ وجه تضمینی بر داشتن اوقات خوب در این فیلم نیست. کارگردانی انفجاری و گل درشت مک کی هم اوضاع را بدتر کرده است.»

کایل اسمیث منتقد National Review هم نوشته:«این دیگر تلاش یک فیلم برای رسیدن اهداف ساده و میوه های پایین درخت است. این میوه های روی زمین در حال خراب شدن هستند و واقعا نمی‌شود از آنها غذایی درست کرد.»

ژاکلین نواک منتقد آسوشیتدپرس هم نوشته:«تغییر لحن فیلم کمی زیاد است. شاید می‌شد فیلمنامه‌ای که دائما این شاخه به آن شاخه می‌پرد را طوری ‌ساخت که عدالت را در حق ستارگان پرتعداد فیلم برقرار کند!»

استفانی زاخارک منتقد مجله تایم به عدم ظرافت مک کی ایراد گرفته و نوشته:«فیلم به جای استفاده از دو ساعت زمان برای بروز ایده‌هایش در نیم ساعت اول تمام آنها را هدر می‌دهد!»

منتقد نیویورکر، آنتونی لین هم نوشته:«چیزی که مک‌کی به آن ارجاع می‌دهد خیلی در خارج از ایالات متحده صدق نمی‌کند. و این سیاست محلی، تمام داستان فیلم را تحت تاثیر قرار داده است.»

هرچند نقدهای مثبتی هم درباره این فیلم وجود دارد، از جمله منتفد روزنامه ایندیپندنت که گفته :«چیزی عجیب لذت بخش درباره خندیدن به نابودی ما در فیلم مک کی وجود دارد.» و فیلم هم امروز نامزد بهترین فیلمنامه اورجینال در گلدن گلوب شد، اما به نظر می‌رسد با توجه به این نقدهای منفی شانس حضور در فصل جوایز برای این فیلم کم شده باشد
 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها