{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

دنی ویلنوو به سراغ رمان علمی‌تخیلی آرتور سی. کلارک می‌رود

دنی ویلنوو به سراغ رمان علمی‌تخیلی آرتور سی. کلارک می‌رود
کدخبر : 9926

دنی ویلنوو بعد از اقتباس موفقش از رمان «تلماسه» به سراغ یک کار علمی تخیلی دیگر می رود.

به گزارش هنر ام‌روز، دنی ویلنوو بعد از اقتباس تاثیرگذارش از «تلماسه» فرانک هربرت، یک سفر عمیق تر به دنیای فیلم های علمی تخیلی خواهد داشت.

کمپانی «الکان انترتینمنت» (Alcon Entertainment) که پیش از این با ویلنوو در فیلم های «زندانیان» و «بلید رانر ۲۰۴۹» همکاری کرده، حقوق ساخت رمان کلاسیک علمی تخیلی «قرار ملاقات با راما» نوشته آرتور سی. کلارک را خریداری کرده است. آرتور سی. کلارک نویسنده ای است که به واسطه اثر مشهور «۲۰۰۱ یک اودیسه فضایی» که توسط کوبریک اقتباس شد، شناخته می شود.

رمان «قرار ملاقات با راما» پیش از این توسط مورگان فریمن بازیگر مشهور هالیوود و لوری مک کریری همکار فریمن در کمپانی «رِولیشنز انترتینمنت» مورد بازبینی قرار گرفته بود. کمپانی «رِولیشنز انترتینمنت» در کنار کمپانی «الکان انترتینمنت» کار تهیه فیلم ویلنوو را برعهده خواهند داشت.

رمان «قرار ملاقات با راما» اولین بار سال ۱۹۷۳ منتشر شد و داستانش در دهه ۲۱۳۰ می گذرد و بر یک سفینه فضایی استوانه ای که وارد منظومه شمسی می شود، تمرکز دارد. داستان از نقطه نظر گروهی از کاوشگران روایت می شود.

دنی ویلنوو یکی از پرکارترین های این روزهای هالیوود است. به تازگی اعلام شده که ویلنوو قرار است دنباله «تلماسه» را نیز بسازد.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها