{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

دو بازیگر کاریزماتیک در اکران های مردمی

 دو بازیگر کاریزماتیک در اکران های مردمی
کدخبر : 9929

پرهام موسوی : در چند روز گذشته شاهد حضور دو بازیگر کاریزماتیک در اکران های مردمی بودیم. هدیه تهرانی و پارسا پیروزفر که برعکس اکثر بازیگران ، محبوبیت شان کاسته نشد بلکه در سال های اخیر افزایش هم پیدا کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، دلیل محبوبیت این دو شخصیت ، کم حاشیه بودن شان است . پارسا پیروزفر و هدیه تهرانی عطش مصاحبه های پی در پی را ندارند چون می‌دانند در دل این فضا ، حواشی زردی تولید می‌شود که نتیجه ای ندارد پس با هوشمندی این دو بازیگر هیچ وقت تن به مصاحبه ندادند. زندگی شخصی یک هنرمند کاملا متفاوت است با حضور سینمایی اش ، در همین راستا این دو بازیگر همیشه می‌خواستند چهره ای که قاب جادویی سینما برای آنها ترسیم کرده تغییر نکند که این نکته جای تحسین دارد.

در روزهای گذشته هدیه تهرانی در اکران فیلم بی همه چیز حضور پیدا کرد و پارسا پیروزفر در اکران فیلم آتابای حضور پیدا کرد ، با اینکه هر دو این بازیگران در آستانه میانسالی به سر می برند ولی همچنان چهره شان کاریزماتیک است و اتفاقا ریش سیاه و سفید پیروزفر چهره او را جذاب تر کرده یا هدیه تهرانی با استایل منحصر به فردش شاهد حضور با اقتدار او هستیم که همانند دهه هشتاد می درخشد و در نهایت با گذشت نسل های مختلف همچنان نسل جدید احترام ویژه ای به این دو بازیگر می‌گذارند.

این دو بازیگر حضور جدی در فضای مجازی ندارند و مشخص است فقط بدنبال دغدغه های شخصی شان هستند ، دغدغه هایی که به دور از حواشی دنیای مجازی انجام می‌دهند چون چه بخواهیم و چه نخواهیم حضور مستمر در فضای مجازی حاشیه می آفریند اما پیروزفر و تهرانی حضور بسیار کمرنگی در فضای مجازی دارند . هدیه تهرانی دغدغه های محیط زیست را دنبال می‌کند تا مردم به آن جهان آرمانی برسند و در این راستا حتی بدنبال دیده شدن چهره خودش نیست بلکه صفحه مجازی اش در جهت ارتقا فضای محیط زیست تاسیس شد و پیروزفر هم دغدغه های هنری خودش را دنبال میکند از جمله نقاشی و نمایش.

هدیه تهرانی و پارسا پیروزفر با چهره کاریزماتیک شان به راحتی می‌توانستند تبدیل به بازیگران فیلم های تجاری شوند اما آنها بدنبال هنر فاخر در انتخاب فیلم های شان بودند به همین علت هیچ وقت این دو بازیگر پرکار نبودند.

در پایان به این نتیجه می‌رسیم دلیل محبوبیت این دو بازیگر اتفاقی نیست بلکه از مراقبت خودشان می آید که در نهایت به آن رشد فردی می‌رسند.
منبع: پیج اینستاگرام مجله سینماباز

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها