{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سویه جدید کرونا سینماهای دانمارک را تعطیل کرد

سویه جدید کرونا سینماهای دانمارک را تعطیل کرد
کدخبر : 9992

نخست وزیر دانمارک روز گذشته اعلام کرد سینماها و تئاترهای این کشور برای جلوگیری از گسترش کرونا به مدت ۴ هفته تعطیل می شوند.

به گزارش هنر ام‌روز، کشور دانمارک روز گذشته ۱۷ دسامبر اعلام کرد در تلاش برای جلوگیری از افزایش بیماری کووید-۱۹ که ناشی از سویه جدید این بیماری یعنی اومیکرون است، سینماها، سالن های تئاتر، موزه‌ ها و سایر مکان‌ های عمومی این کشور از روز شنبه ۱۸ دسامبر به مدت ۴ هفته تعطیل می شوند.

نخست وزیر دانمارک در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که این کشور حوزه اسکاندیناوی رکورد بیش از ۱۱ هزار مورد ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته را به ثبت رسانده است. بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مورد این بیماری مربوط به مبتلایان سویه اومیکرون گزارش شده است.

مت فردریکسن نخست وزیر دانمارک در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته ۱۷ دسامبر گفت: تئاترها، سینماها، و سالن های کنسرت باید بسته شوند. او همینطور تاکید کرد: ما باید فعالیت خود را محدود کنیم. همه ما باید ارتباطات اجتماعی خود را محدود کنیم.

به نظر می رسد نوع اومیکرون این بیماری نسبت به نوع دلتا قابلیت انتقال بیشتری دارد، اما هنوز مشخص نیست که آیا عفونت های ناشی از این سویه شدیدتر است یا نه.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها