{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

باراک اوباما محبوب‌ترین فیلم‌های امسال خود را معرفی کرد

باراک اوباما محبوب‌ترین فیلم‌های امسال خود را معرفی کرد
کدخبر : 9994

باراک اوباما رییس جمهوری اسبق آمریکا فهرست محبوب ترین فیلم های سال ۲۰۲۱ خود را اعلام کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، باراک اوباما رییس جمهوری اسبق آمریکا که از او به عنوان یکی از خوره های فیلم و کتاب یاد می شود، در فضای مجازی محبوب ترین فیلم های سال ۲۰۲۱ خود را با دنبال کننده هایش به اشتراک گذاشت.

این فهرست شامل فیلم های «داستان وست ساید» استیون اسپیلبرگ، «رهگذر» ربکا هال، «قدرت سگ» جین کمپیون، «تراژدی مکبث» جوئل کوئن، «بیا بیا» مایک میلز است که همگی نیز جزو فیلم های دارای شانس اسکار امسال هستند.

در فهرست اوباما فیلم «یهودا و مسیح سیاه» که اوایل امسال جایزه اسکار مکمل مرد را دریافت کرد، نیز دیده می شود. این فیلم ماه فوریه امسال راهی سینماها شد.

فیلم های «خوک» با بازی نیکلاس کیج، «هنریِ پیر» با بازی تیم بلیک نلسون، «کارت شمار» ساخته پل شریدر، مستند «تابستان روح» و فیلم «آخرین دوئل» ساخته ریدلی اسکات نیز در این فهرست به چشم می خورند.

اوباما در توضیح این فیلم ها نوشته است: هر کدام از این فیلم ها داستانی قدرتمند را روایت می کنند، امیدوارم همان اندازه که من از دیدن این فیلم ها لذت بردم شما هم از تماشای آنها لذت ببرید.

در فهرست فیلم های رییس جمهوری اسبق آمریکا تعدادی فیلم غیرانگلیسی زبان نیز دیده می شود که به این شرح هستند: «ماشین من را بران» هاماگوچی، «بدترین شخص در دنیا» یواخیم تریه و «کجا می روی آیدا؟» یاسمیلا ژبانیچ.

به نظر می رسد چهل و دومین رییس جمهوری آمریکا به هیچ کدام از فیلم های تجاری از آثار مارول گرفته تا دنباله «سریع و خشمگین» که سال ۲۰۲۱ روی پرده سینماها رفته اند، علاقه ای نداشته است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها