{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

روایت عکاس ایرانی از نبرد با داعش

روایت عکاس ایرانی از نبرد با داعش
کدخبر : 10389

مستند «چشم‌ ایرانی» در جدیدترین قسمت از برنامه «به اضافه مستند» پخش و با حضور حسن قائدی عکاس حاضر در نبرد با داعش نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش هنر ام‌روز، چهل و نهمین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «چشم ایرانی» به کارگردانی ساسان فلاح‌فر روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

مستند «چشم ایرانی» روایتی متفاوت از نگاه یک عکاس جنگ به خط مقدم نبرد با داعش است و وقایع رخ داده در نبرد با تکفیری‌ها از نگاه حسن قائدی، عکاس ایرانی به نمایش درآمده است.
حسن قائدی از عکاسان کشورمان از همان روزهای ابتدایی ظهور داعش در عراق و سوریه به این مناطق سفر کرد تا روایتگر اتفاقات رخ داده در خط مقدم نبرد با داعش باشد.

مستند «چشم ایرانی» شامل ۶ سفر به سوریه و ۴ سفر به عراق است که توسط حسن قائدی از سال ۱۳۹۲ تا تقریباً پایان جنگ در سوریه و عراق انجام شده است.
این مستند برای اولین بار در چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت به نمایش درآمد و توانست از این جشنواره جایزه‌ای را دریافت کند. اکنون و در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی این مستند از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» پخش می‌شود.

روایت عکاس ایرانی از نبرد با داعش


در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور حسن قائدی عکاس و سوژه مستند «چشم‌ ایرانی» و دکتر معماریان برگزار می‌شود و موضوع نبرد با داعش و نقش سردار سلیمانی در نابودی این گروهک تروریستی مورد بررسی قرار می‌گیرد. این قسمت از برنامه، روز سه‌شنبه ۷ دی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۸ دی ساعت ۸:۳۰ و جمعه ۱۰ دی ساعت ۱۵ است.
«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس با آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها