{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

عکسی از تشییع ۲ کودک در برنامه عکس‌های تکان‌دهنده

عکسی  از تشییع ۲ کودک در برنامه عکس‌های تکان‌دهنده
کدخبر : 10466

برنامه «عکس‌های تکان‌دهنده» از شبکه اسپانیایی‌زبان هیسپان تی‌وی، در این قسمت عکسی از مراسم تشییع دو کودک شهید فلسطینی را بررسی خواهد کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، برنامه «عکس‌های تکان‌دهنده» از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی که ماندگارترین عکس‌های تاریخ را بررسی می‌کند، در این قسمت به بررسی تصویری تکان‌دهنده از تشییع پیکر دو کودک شهید فلسطینی می‌پردازد.

در این تصویر علاوه بر اندوه، احساس خشم در چهره افرادی که اجساد این دو برادر شهید را برای دفن در یک کوچه باریک غزه حمل می کنند، کاملا مشاهده می شود. این عکس در سال ۲۰۱۳ برنده جایزه وردپرس شد. مایو ماهانا، عضو هیات داوران جایزه جهانی عکس مطبوعات، این عکس را بسیار تکان‌دهنده دانسته و علت این تاثیرگذاری را تقابل عصبانیت و درد مردم و بی گناهی کودکان شهید عنوان کرده است. او گفته هرگز این تصویر را فراموش نمی‌کند.

پل هانسن، کسی که این تصویر تکان‌دهنده از دو کودک فلسطینی شهید را ثبت کرده، در ۲۵ آوریل ۱۹۶۴ در گوتنبرگ سوئد متولد شد. هانسن در سال ۲۰۱۳ برای عکسی تکان‌دهنده از دو کودک شهید فلسطینی با عنوان «تدفین در غزه» برنده جایزه جهانی عکس مطبوعات سال شد.

عکسی تکان‌دهنده از تشییع ۲ کودک

«عکس‎های تکان‎دهنده» کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی‌وی است که برای مخاطبان اسپانیایی‌زبان شبکه هیسپان تی‌وی زبانگردانی شده است. این برنامه روز جمعه ۱۰ دی ماه ساعت ۰۳:۱۵ بامداد به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن همان روز ساعت ۱۰:۱۵ ،۱۹:۱۵ و شنبه ساعت‌های ۰۸:۴۵، ۱۴:۱۵ و ۲۱:۴۵ و یکشنبه ساعت ۱۶:۴۵ برای اسپانیایی‌زبان‌های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها