{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

در این تصویر اولین چیزی که دیدید چه بود؟

 در این تصویر اولین چیزی که دیدید چه بود؟
کدخبر : 13073

آیا از تمام نقاط قوت و ضعف خود اطلاع دارید؟ این تست را انجام دهید تا نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنید.

به گزارش هنر ام‌روز، این  تست نقاط قوت و ضعف مخفی شما را آشکار می کند

آیا از تمام نقاط قوت و ضعف خود اطلاع دارید؟ این تست را انجام دهید تا نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنید.

به این تست شخصیت سرگرم کننده نگاه کنید و بخاطر داشته باشید که کدام جنبه از تصویر را اول دیده اید. تا متوجه شوید که چه چیزی در مورد شما آشکار می کند.

همه ما ویژگی های خوب و بد خاصی داریم که از آنها بی خبر هستیم. اگرچه این نقاشی همانطورکه هست زیبا است، اما واقعیت این است که این نقاشی منحصر به فرد به عنوان یک تست شخصیت عمل می کند که نقاط قوت و ضعف شما را آشکار می کند.

59690208

1. چهره مرد (با نام مستعار سالوادور دالی)

اول صورت مرد را دیدید؟ شخصیت شما این توانایی را دارید که مشکلات را در شرایط بحرانی حل کنید و این بزرگترین قدرت شماست. درمواقع بحرانی، زمانی که بسیاری از ما ممکن است از نظر ذهنی و عاطفی شکست بخوریم، شما این توانایی را دارید که با چالش مقابله کنید. به همین دلیل است که بسیاری از مردم شما را الهام‌بخش می‌دانند و زمانی که خودشان با مشکل روبرو می‌شوند از شما کمک می‌ خواهند.دوستان و خانواده تان می دانند که شما تنها شخصی هستید که میتوانند روی کمک او حساب کنند.
اما ضعف های خاصی هم دارید. بزرگترین نقطه ضعف شما این است که احساسات خود را سرکوب می کنید. شما دائماً مراقب و نگران هستید و از استراتژی های مخصوص خود برای زندگی استفاده می کنید، حتی زمانی که همه چیز عادی است. این ضعف شما را از دیگران دور کرده است زیرا برقراری ارتباط عاطفی با خانواده و دوستانتان برایتان دشوار است. شما باید تلاش کنید که احساسات خود را ابراز کنید.

2. میز

اگر اولین بار که به تست نگاه کردید تصویر میز را دیدید، بزرگترین نقطه قوت شما ،مهارت گوش دادن است. با گوش دادن به آنچه دیگران می گویند، می توانید آنها را بهتر درک کنید. مهارت های ارتباطی شما بسیار زیاد است. این کار باعث می‌شود افرادی که در بیان افکار و احساسات خود مشکل دارند، آنرا راحت‌تر با شما در میان بگذارند.

3. دختر

اگر وقتی به نقاشی «دختری در حال خواندن سالوادور دالی» اثر اولگ شوپلیاک نگاه کردید، دختری را با لباس سفید در حال خواندن کتاب دیدید، این بدان معناست که در شخصیت شما بزرگترین قدرت پنهان شما عقل شما است. چیزهای جدید و موضوعاتی که به نظرتان جالب است را دوست دارید. وقتی چیزی علاقه شما را برانگیزد، همه چیز را در مورد آن یاد می گیرید و در مورد آن موضوع اطلاعات کسب می کنید.
اما شما هم ضعف های خاصی دارید شما ممکن است فوق العاده باهوش باشید، اما در مورد چیزهایی که به آن علاقه ای ندارید کمی غافل و حتی کمی بی دقت هستید. تعادل را درهر جنبه از زندگیتان حفظ کنید.

4. صندلی

بزرگترین نقطه قوت شخصیت شما دیدگاه منحصر به فرد شما از زندگی است. داشتن یک دیدگاه متفاوت اغلب شما را قادر می سازد تا راه حل های منحصر به فردی را برای حل مشکلات مختلف ارائه دهید. همچنین شوخ طبعی شما میتواند به کاهش یک موقعیت پرتنش و استرس زا کمک کند. شما کاملا غیرقابل پیش بینی هستید و اغلب می توانید با دیدگاه های منحصر به فرد و متفاوت خود بر دیگران تأثیر بگذارید.
با این حال، ضعف شما این است که نمی توانید برای مدت طولانی روی یک چیز خاص متمرکز بمانید. شما ایده‌های عالی دارید، و در هر چیزی مشارکت می‌کنید، اما به سرعت علاقه‌تان را از دست می‌دهید .
اکنون که می دانید نقاط ضعف و قوت شما چیست، می توانید از استعدادهای خود بهره ببرید و برای بهبود نقاط ضعف خود تلاش کنید تا زندگی بهتر و شادتری برای خود و عزیزانتان ایجاد کنید.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها