{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اثری جدید از بنکسی در اوکراین

اثری جدید از بنکسی در اوکراین
کدخبر : 16346

بنکسی دیروز با انتشار پستی در اینستاگرام از جدیدترین اثرش در اوکراین رونمایی کرد. «بورودیانکا، اوکراین» بورودیانکا شهری بود که در آغاز جنگ اوکراین توسط نیروهای ولادیمیر پوتین بمباران شد و بخش‌هایی از این شهر، به ویرانه تبدیل شد.

هنرام‌روز: البته به نظر می‌رسد تصویر این پست تنها اثری بنکسی در اوکراین نبود و چند اثر دیگر از او‌ در مناطق مختلف اوکراین دیده شد.

544201AA-657C-4641-8DC1-EEFE7EA7D55E

یکی از نقاشی‌های دیواری مردی شبیه به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را به تصویر می‌کشد که در جریان مسابقه جودو با پسری کوچک شکست می‌خورد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که در رشته جودو کمربند مشکی داشت، در ماه می از سِمَت خود به عنوان رئیس افتخاری فدراسیون جهانی جودو برکنار شد.

یک اثر هنری به سبک بنکسی نیز در ایرپین، شهر مجاور بورودیانکا ظاهر شد که تصویر زنی را نشان می‌داد که روبانی را تکان می‌داد.

594E3B85-BCEA-405D-A16F-64236530E39C

بنکسی پیش از این به مناطق دیگر جنگی چون فلسطین سفر کرده‌بود.

هویت بنکسی هنرمند خیابانی انگلیسی با وجود شهرت جهانی هرگز فاش نشده و برخی معتقدند که امتناع او از افشای هویتش در ابتدا به عنوان راهی برای اجتناب از پیگرد قانونی به جرم خرابکاری بوده است. او اولین بار در اوایل دهه ۱۹۹۰ به عنوان یک هنرمند گرافیتی در گروه DryBreadZ Crew به شهرت رسید.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها