{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

دوزی گل مرجع تخصصی آموزش گل دوزی و جواهر دوزی

دوزی گل مرجع تخصصی آموزش گل دوزی و جواهر دوزی
کدخبر : 4750

امروزه سرگرمی‌های مختلف خانگی بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. دلیل رونق گرفتن این سرگرمی‌ها را می‌توان گسترش بیماری‌های ویروسی مختلف و برقراری قرنطینه‌ها دانست. با برقرار شدن قرنطینه و اجبار به ماندن در منازل، باید افراد خود را به‌گونه‌ای سرگرم نگه دارند. گزینه‌های مختلفی برای سرگرمی در منازل در اختیار افراد قرار دارد.

هنرام‌روز: برخی از این سرگرمی‌ها را می‌توان جزو هنر نیز به‌حساب آورد. افراد با گرایش به این زمینه‌ها نه‌تنها سرگرم می‌شوند، بلکه هنری جدید را آموخته و به خلق آثار هنری می‌پردازند. ازجمله برخی از این زمینه‌ها می‌توان به مواردی نظیر گل‌دوزی و جواهر دوزی اشاره کرد. هر یک از زمینه‌های بیان‌شده دارای انواع مختلفی هستند.

همان‌طور که شما عزیزان مستحضر هستید، پرداختن به هر یک از این هنرها نیاز به استفاده از محصولات و لوازم مختلفی می‌باشند. در دوران قرنطینه که افراد امکان خروج از منازل خود را ندارند، تهیه لوازم موردنیاز این هنرها از طریق خرازی آنلاین برای افراد مختلف میسر شده است. امروزه خرازی‌های آنلاین مختلفی درزمینه عرضه محصولات و ابزارهای موردنیاز جواهر دوزی و گل‌دوزی در حال فعالیت هستند. در ادامه این مطلب به بررسی هر یک از هنرهای بیان‌شده و انواع آن‌ها خواهیم پرداخت.

گلدوزی

همان‌طور که گفته شد، گلدوزی نوعی هنر به‌حساب می‌آید. در این نوع هنر، طرح‌های مختلف با استفاده از سوزن و نخ بر روی پارچه‌ها محیط‌های مشابه پیاده‌سازی می‌شوند. امروزه انواع و اقسام مختلفی از سوزن‌ها و نخ‌های گلدوزی در بازار موجود و در دسترس شما عزیزان قرار دارد. پیشرفت تکنولوژی بر روی این هنر نیز تأثیرگذار بوده است به گونه‌ای که دستگاه‌های تمام اتوماتیک برای پیاده‌سازی و اجرای این هنر طراحی و ساخته شده‌اند.

همان‌طور که گفته شد، انواع مختلفی از نخ‌ها برای گل‌دوزی امروزه در بازارها موجود هستند. ازجمله برخی از این نخ‌ها می‌توان به نخ گلدوزی پنگوئن، نخ گلدوزی دمسه و نخ عمامه اشاره کرد. هر یک از این نخ‌ها ویژگی‌های مختلفی دارند. شما عزیزان با مطالعه در ارتباط با آن‌ها می‌توانید گزینه مناسب خود را انتخاب و تهیه کنید.

کارگاه‌های گلدوزی یا همان حلقه‌های گلدوزی برای نگهداری پارچه و دوختن طرح به‌راحتی و با دقت هرچه بیشتر بر روی پارچه مورداستفاده قرار می‌گیرند. امروزه کارگاه‌های چوبی، ژله‌ای، پلاستیکی و فلزی در دسترس شما عزیزان قرار دارند که بسته به نیاز و سلیقه خود قادر به انتخاب کارگاه مناسب خواهید بود.

موارد مختلف دیگری در ارتباط با گلدوزی وجود دارند که شما عزیزان با مراجعه به خرازی آنلاین دوزی گل می‌توانید این موارد را مشاهده کرده و محصولات موردنظر را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

جواهر دوزی

جواهر دوزی هنری بسیار ظریف و ارزشمند است. اگر بخواهیم جواهر دوزی را به‌طور خلاصه معرفی کنیم، می‌توان گفت به دوختن انواع مختلف مهره‌ها با استفاده از سوزن و نخ به پارچه، چرم یا نمد جواهر دوزی می‌گویند. در جواهر دوزی از انواع و اقسام سنگ‌ها نیز استفاده می‌شود. همچنین منجوق، ملیله و پولک نیز در جواهر دوزی به کار می‌روند. با استفاده از طرح‌های مختلف موجود و متریال سازگار با طرح شما عزیزان می‌توانید آثار هنری بسیار چشمگیری در جواهر دوزی از خود بر جای بگذارید.

خرازی آنلاین سایتی فروشگاهی است که محصولات مختلف و متنوعی را در دل خود جای داده است. دوزی گل، یک خرازی آنلاین است که علاوه بر فروش محصولات مرتبط با گلدوزی و جواهر دوزی، به فعالیت‌های دیگری در ارتباط با این هنرها نیز می‌پردازد.

این سایت به برگزاری دوره‌های آموزشی به‌صورت آنلاین و حضوری مشغول بوده است. امروزه و در شرایط کنون این دوره‌های آموزشی فقط به‌صورت آفلاین برگزار می‌شوند. علاوه بر فروش محصولات مرتبط با گلدوزی و جواهر دوزی و برگزاری دوره‌های آموزشی، محصولاتی نظیر چسب حرارتی و چسب پارچه، دستگاه منجوق بافی، ابزار هنر کچه و انواع قلاب نیز در سایت دوزی گل به فروش می‌رسند. این سایت بخشی را با عنوان مجله‌های آموزشی در دل خود راه اندازی کرده است. هدف از راه اندازی این قسمت، ارائه آموزش‌های مختلف به افرادی است که توانایی حضور و شرکت در دوره‌های آموزشی را به هر دلیلی ندارند. از این‌که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید از شما سپاس‌گزاریم و امیدواریم که با مراجعه به خرازی آنلاین دوزی گل https://doozigol.com/product/ ، از خدمات و امکانات ارائه‌شده در این سایت نهایت استفاده را ببرید.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها