{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

لندن در ماه اکتبر میزبان رویداد هنری ارت فریز خواهد شد

لندن در ماه اکتبر میزبان رویداد هنری ارت فریز خواهد شد
کدخبر : 5377
خبرنگار:

نمایشگاه «فریز لندن» نسخه ۲۰۲۱ و مستر فریز لندن یکی از مهمترین نمایشگاه‌های هنری اروپا پس از دو سال با حضور ۲۷۶ گالری از سی و نه کشور جهان از ۱۳ تا ۱۷ اکتبر به صورت حضوری در منطقه ریجنتز پارک لندن برگزار خواهد شد و بازدید از این رویداد هنری با تست منفی کرونا و گواهینامه واکسیناسیون امکانپذیر است.

هنرام‌روز: برگزاری حضوری این رویداد در حالی صورت می‌‍گیرد که نگرانی از افزایش امار ابتلا به سویه دلتای ویروس کرونا وجود دارد و همچنین محدودیت‌‍هایی در سفرها اعمال می‌‍شود. از گالری‌های مشهوری که دربخش اصلی نمایشگاه فریز لندن غرفه خواهند داشت می‌توان به گالری‌هایی چون گالری گاگوسیان، گالری هنرهای معاصر و مدرن هاوسر اند ورث و پیس اشاره کرد.

ایوا لنگرت (Eva Langret) دبیر هنری این رویداد هنری با انتشار بیانیه‌ای در این باره گفت: فهرست گالری‌های حاضر در نمایشگاه فریز لندن، مهر تاییدی است بر آن که لندن یکی از هیجان انگیزترین پایتخت های هنری جهان است که توانسته با پایداری فراوان از بحران همه گیری کرونا عبور کند. نمایشگاه امسال همچنین شاهد حضور نسل جدیدی از نمایشگاه گردانان خواهد بود که برنامه ریزی آنها محرک گفتمان‌هایی مهم است، گفتمان‌هایی که نه تنها تغییر و تحول دوره حال را منعکس می‌کنند بلکه چشم اندازی از آینده دنیای هنر نیز به دست خواهند داد.

اولین دوره از رویداد هنری فریز یا آرت فر فریز سال ۲۰۰۳ در لندن آغاز برگزار شد و به یکی از مهمترین نمایشگاه‌های هنر معاصر در جهان تبدیل شد. از سال  ۲۰۱۲ این نمایشگاه فعالیت خود را به شهر نیویورک تعمیم داد و از سال ۲۰۱۹ علاوه بر لندن و نیویورک در لس‌آنجلس هم برگزار می‌شود. چندی پیش نمایشگاه هنری آرت فریز لس‌آنجلس که پیش‌تر به دلیل شیوع کرونا از ماه فوریه به ژوئیه موکول شده بود، لغو شد.

شیوع ویروس  کرونا از تاریخ ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ به صورت رسمی در چین گزارش شد و موجب تعطیلی بسیاری از فعالیتها و رویدادهای مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از جمله جشنواره‌ها، نمایشگاه ها و بسته شدن سینماها، سالن های تئاتر و کنسرت و کتابفروشی‌ها شد و تأثیرات منفی زیادی بر بازارهای جهانی و اقتصاد کشورها در بخش های گوناگون از جمله فرهنگ گذاشت.

منبع ارت نیوز

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها