{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

یک قاچاقچی مواد مخدر که عاشق اثار هنری بود، دستگیر شد

یک قاچاقچی مواد مخدر که عاشق اثار هنری بود، دستگیر شد
کدخبر : 5485

یکی از فراریان تحت تعقیب پلیس ایتالیا و سرکرده سندیکای جنایات سازمان‌یافته کامورا مستقر در ناپل، به اتهام خرید تابلوهای نقاشی ون‌گوگ در بازار سیاه بازداشت شد.

هنرام‌روز: پلیس ایالتی ایتالیا و سازمان پلیس جنایات مالی، در بیانیه‌ای مشترک اعلام داشتند که رافائل امپریال قاچاقچی مواد مخدر در تاریخ۴ آگوست در انارات متحده عربی دستگیر شد. این متهم از سال ۲۰۱۶ تحت  پیگرد قانونی بود.

درسال ۲۰۱۶مقامات ایتالیایی دو تابلو نقاشی ونگوگ که در سال ۲۰۰۲ از موزه ونگوگ هنرمند در آمستردام دزدیده‌شده بودند را در مزرعه‌ای متعلق به آقای امپریال کشف کردند. این دو اثر با نام‌های «نمای دریا در شیونیگن (۱۸۸۲)» و «خروج جمعی از کلیسای مرمت‌شده نونه (۸۵ – ۱۸۸۴)» در مزرعه خانوادگی امپریال مخفی شده‌بودند.

پلیس بعد از کشف آثار در مصاحبه با روزنامه‌های محلی اعلام کرد: «ثروت غیرقانونی و بی‌حساب آقای امپریال این امکان را برای او فراهم کرده تا دو اثر غیرقابل قیمت‌گذاری از ون‌گوگ را از بازار سیاه خریداری کند.» اما رافائل امپریال در مصاحبه‌ائی که اوایل امسال با روزنامه ناپولی داشت، اعلام کرد هیچگونه دخالتی در سرقت این اثار از موزه ونگوگ نداشته و این دو اثر را به صورت مستقیم از سارق و با قیمتی بسیار پایینتر از قیمت اصلی خریده‌است و علاقه زیادی به هنر و اثار هنری دارد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها