{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اعضای صندوق اعتباری هنر واکسینه می‌شوند

اعضای صندوق اعتباری هنر واکسینه می‌شوند
کدخبر : 5498

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به پیگیری‌ها و هماهنگی به عمل آمده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از ارسال اسامی تمامی اعضای صندوق اعتباری هنر برای انجام واکسیناسیون کرونا به این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش هنرام‌روز به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سید حسین سیدزاده با اشاره به جزئیات پیگیرهای بعمل آمده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: طی پیگیری های صورت گرفته در چندماه گذشته، اصحاب فرهنگ و هنر در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گرفتند.

وی در رابطه با اعلام اسامی اعضای صندوق به وزارت بهداشت هم اظهار داشت: با اعلام اسامی تمامی اعضای صندوق اعتباری هنر، نسبت به واکسیناسیون آنها اقدام می‌شود.

امکان واکسیناسیون با کارت هنر

 مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در ادامه سخنان خود همچنین از هماهنگی های به عمل آمده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای امکان واکسیناسیون اهالی هنر و هنرمندان با ارائه هنرکارت خبر داد و گفت: افراد دارای کارت هنر می توانند از این پس با مراجعه به مراکز تعیین شده با ارائه این کارت اقدام به واکسیناسیون خود نمایند.

آرامش خاطر اهالی فرهنگ، هنر و رسانه آرزوی قلبی ما

سید زاده با قدردانی از همراهی مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای انجام واکسیناسیون اصحاب فرهنگ و هنر، خاطرنشان کرد: گرچه امکان واکسیناسیون فعالان فرهنگی و هنری با تاخیر محقق شد و طی این مدت هنرمندان عزیزی بر اثر ابتلا به کرونا از میان ما رفتند اما امیدواریم  این اتفاق سبب آرامش خاطر اندک برای این قشر شریف شود و کمی از شرمندگی ما بکاهد.

به گزارش ایرنا،‌ مطابق سند ملی واکسیناسیون و با هماهنگی انجام‌شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تزریق واکسن اصحاب رسانه، پیش تر نیز فهرست ۲۳ هزار نفری خبرنگاران، اعضای خانه‌های مطبوعات در سراسر کشور، اعضای روزنامه‌نگار صندوق اعتباری هنر برای معاونت بهداشت آن وزارتخانه ارسال شد.

پیرو اطلاعیه قبلی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اخذ اطلاعات از صاحبان امتیاز و مدیران مسئول رسانه ها از طریق سامانه جامع رسانه های کشور و نیز اطلاعات خبرنگاران در صندوق اعتباری هنر و سامانه خانه‌های مطبوعات فهرست اسامی تهیه و ارسال شد.

بیش از ۴۵۰۰ رسانه شامل خبرگزاری‌ها، روزنامه ها، پایگاه های خبری و نشریات، از امکان ثبت مشخصات خبرنگاران خود برای واکسیناسیون در سامانه جامع رسانه‌های کشور برخوردار بودند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها