{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«قطار آن شب» در ایستگاه جشنواره مُوو بلژیک

«قطار آن شب» در ایستگاه جشنواره مُوو بلژیک
کدخبر : 2999

فیلم سینمایی «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی در تازه‌ترین حضور جهانی خود به بخش مسابقه جشنواره مُوو بلژیک راه یافت.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از هنر آنلاین، فیلم سینمایی «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی و تهیه‌کنندگی بهروز رشاد در بخش فیلم‌های خانوادگی جشنواره بین‌المللی فیلم مُوو بلژیک به نمایش درمی‌آید. این جشنواره ۳۱ فروردین تا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۲۰ آوریل تا ۳ مِی ۲۰۲۱) در دو شهر بروژ و تورنه بلژیک برگزار می‌شود.

«قطار آن شب» پیش از این در جشنواره‌هایی چون اشلینگل آلمان، بارسلون اسپانیا، سینه‌کید آمستردام، المپیای یونان، کودکان چین، جیپور، کودکان کلکته، کودکان گوواهاتی، دهلی و چِنای هندوستان حضور داشته است. فیلم با اقتباس از رمان احمد اکبرپور در گونه کودک و نوجوان ساخته شده و افشین هاشمی، سیامک صفری، مریم بوبانی، بهناز نادری، بهرام شاکری و بازیگر خردسال آیلین رشیدیان در آن بازی کرده‌اند.

«قطار آن شب» در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برنده پروانه زرین بهترین فیلم کودک از نگاه داوران کودک، دیپلم افتخار بهترین بازیگر و پروانه زرین جایزه ویژه هیات داوران و جایزه نوآوری شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها