{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

انتشار پوستر سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران

انتشار پوستر سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
کدخبر : 5355

پوستر سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران با طراحی شاهین علوی و دربرگیری نمادهایی علمی و سینمایی منتشر شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری برنا، این رویداد با هدف ایجاد بستر مناسب برای پژوهش‌های کاربردی تلاش دارد با تشویق اهالی قلم و سینما، شرایطی را فراهم آورده تا اندیشه‌های نو هرچه بیشتر در فضای علمی و تخصصی مکتوب شوند.

شاهین علوی طراحی پوستر سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران را با ترکیب طرحی از کتاب و کلاکت به عنوان نمادهایی از حوزه پژوهش و سینما برعهده داشته است.  

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات به این رویداد علمی سینمایی که در دوره سوم خود با محوریت «فیلم تجربی» برگزار خواهد شد، ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ و زمان برگزاری همایش نیز ۲۴ آذر ۱۴۰۰ اعلام شده است.

همچنین فیلم‌های تجربی انتزاعی، فیلم نقاشی شده، فیلم بدون دوربین، انیمیشن تجربی، مستند تجربی، فیلم تجربی آرشیوی، ادراک و پدیدار شناسی در فیلم کوتاه تجربی، فوتورمان و... از جمله موضوع مطرح شده برای حضور در این همایش هستند.  

سعید پوراسماعیلی دبیری و دکتر احمد الستی دبیری علمی سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران را برعهده دارند.  

علاقه‌مندان به شرکت در سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران که به همت معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری سازمان سینمایی و انجمن فیلم کوتاه ایران برگزار می‌شود، می‌توانند فراخوان و جزییات را در سایت www.iycs.ir دنبال کنند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها