{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

حضور «شنای پروانه» در چهار جشنواره بین‌المللی

حضور «شنای پروانه» در چهار جشنواره بین‌المللی
کدخبر : 5684

فیلم «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت، تهیه کنندگی رسول صدر عاملی در شهریور ماه سال جاری در چهار جشنواره در سه کشور جهان حضور خواهد داشت.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری برنا، این فیلم ابتدا به هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم کازان در کشور روسیه که ۱۴ تا ۱۹ شهریور برگزار می‌شود به روی پرده می رود.

سپس در مرحله نهایی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم ولز از ۲۴ تا ۲۶ شهریورماه در بریتانیا به شکل بر خط برگزار می شود، حضور پیدا می کند. گفتنی است مرحله ابتدایی این رویداد سینمایی برای بازبینی فیلم های انتخابی توسط شورای نامزدی که از نیمه مرداد ماه آغاز شده بود، در روز سوم شهریور به انتها رسید و «شنای پروانه» در جمع نامزدهای دریافت جایزه بهترین فیلم بلند خارجی زبان قرار گرفت.

بعد از آن در جشنواره فیلم هنرهای لائدن که از ۱۸ تا ۲۸ شهریور در ایالت ویرجینیا در ایالات متحده برگزار می شود، به نمایش در می آید.

و در نهایت، «شنای پروانه» در روز ۲۸ شهریور ماه در جشنواره فیلم های ایرانی در سان فرانسیسکو در ایالات متحده برای دریافت جوایز سپنتا رقابت می کند.

گفتی‌ست اولین حضور بین المللی این فیلم فستیوال شانگهای چین بود که نامزد دریافت جایزه در سه بخش بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بهترین فیلم جشنواره و بهترین فیلم منتقدان این فستیوال شد. پخش بین المللی این فیلم توسط شرکت ایریماژ انجام می‌شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها