{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جشنواره عکس «رنگین کمان» هند از عکاسان ایرانی تجلیل کرد

جشنواره عکس «رنگین کمان» هند از عکاسان ایرانی تجلیل کرد
کدخبر : 5748

در پنجمین دوره مجموعه جشنواره عکس «رنگین کمان» که در کشور هند برگزار می‌شود از دو عکاس ایرانی تجلیل شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری صبا، در پنجمین دوره مجموعه جشنواره عکس «رنگین کمان» که در کشور هند و در پنج بخش «آزاد رنگی»، «آزاد تک رنگ»، «گردشگری»، «طبیعت» و «مردم» برگزار شد، عکس «رقص آتش ۱۵» از سید احسان مرتضوی در سالن‌های اول و سوم موفق به دریافت دیپلم جشنواره و عکس «انحناء» از محمد علیزاده خرسند نیز در سالن دوم جشنواره دیپلم ISF را دریافت کرد.

در این جشنواره که زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ عکس فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) در بخش‌های مختلف جشنواره شامل مهدی زابل عباسی، عباس حاجی حسین کلانتر، سید احسان مرتضوی، مهدی پارسائیان، احمد سامعی، محمد علیزاده خرسند، میرعلی پرندک، مهدی کاظمی بومه و هوتن باباپور پذیرفته شدند.

فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها موسسه بین‌المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است در سال ۱۹۴۶ پایه‌گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین موسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است.

این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با موسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آن‌ها به بیش از ۹۰ موسسه ملی در پنج قاره می‌رسد. فیاپ در هر کشور تنها یک دفتر دارد که نماینده رسمی فیاپ در ایران کلوپ عکس فوکوس است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها