{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جایزه بهترین کارگردانی یک جشنواره آمریکایی به «گلوله های تعمید» رسید

جایزه بهترین کارگردانی یک جشنواره آمریکایی به «گلوله های تعمید» رسید
کدخبر : 6376

فیلم کوتاه «گلوله‌های تعمید» به کارگردانی زیور حجتی دو جایزه بین المللی گرفت و سه نامزدی و دو حضور بین المللی به دست آورد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری صبا، فیلم کوتاه «گلوله های تعمید» به نویسندگی و کارگردانی زیور حجتی، جایزه بهترین کارگردانی را از جشنواره بین المللی فیلم SIN آمریکا گرفت و همچنین در بخش بهترین فیلم نامزد شد.

فیلم کوتاه «گلوله های تعمید» جایزه بهترین طراحی صحنه را از جشنواره بین المللی فیلم IDLEWILD آمریکا گرفت.

فیلم کوتاه «گلوله های تعمید» به بخش مسابقه بیست دومین جشنواره بین المللی فیلم Cellu l’art آلمان راه یافت. جشنواره در تاریخ ۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱ برگزار می شود. همچنین منتخب بخش مسابقه هفتمین جشنواره بین المللی فیلم Hobnobben آمریکا شد، این جشنواره از تاریخ ۱۵ تا ۱۷ اکتبر۲۰۲۱ درشهر فورت وین آمریکا برگزار می شود.

کارگردان «گلوله‌های تعمید» پیش‌تر درباره مضمون این فیلم به خبرنگار صبا گفته بود: «این فیلم درباره مواجهه یک انسان با خودش است که می خواهد روحش را بازسازی و تمیز کند.»

فیلم های کوتاه «گلوله های تعمید» و «فنگ شویی وارونه» نیز در بخش های بهترین فیلم، بهترین طراحی صحنه و لباس و طراحی گریم نامزد دریافت جایزه از هفتمین جشنواره بین المللی The Short film Awards آمریکا شدند، این جشنواره در تاریخ ۱۹ ، ۲۰ نوامبر برگزار می شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها