{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

امیر حسین فتحی بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو شد

امیر حسین فتحی بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو شد
کدخبر : 6926

در جشنواره فیلم های ایرانی در سان فرانسیسکو، جایزه بهترین بازیگر مرد به امیر حسین فتحی برای نقش آفرینی در فیلم «کشتارگاه» اهدا شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از فیلم نیوز، فیلم «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی که در نبراس پیکچرز (با جانشینی تهیه کنندگی علی طلوعی) تولید شده است، در بخش رقابتی چهاردهمین جشنواره جشنواره فیلم های ایرانی در سان فرانسیسکو حضور داشت و در نهایت، جایزه سپنتا برای بهترین بازیگر مرد فیلم های بلند را از آن خود کرد.

شب گذشته، پس از نمایش فیلم های حاضر در این رویداد سینمایی در روزهای ۲۷ و ۲۸ شهریور ماه سال جاری در ایالات متحده، اسامی برندگان جوایز اعلام شد و به این ترتیب، امیر حسین فتحی نخستین جایزه خود در عرصه بازیگری را برای بازی در فیلم «کشتارگاه» دریافت کرد.

گفتنی است فیلم «کشتارگاه» که پخش بین المللی آن به عهده موسسه ایریماژ است، پیش از این جوایز و افتخاراتی قابل توجه از جمله جایزه کیم جی سوک در جشنواره بوسان ۲۰۲۰، لوح تقدیر هیات داوران کلیسای جهانی در جشنواره مانهایم هایدلبرگ ۲۰۰۰، جایزه هیأت داوران در جشنواره رمی پولار ۲۰۲۱ و جایزه بهترین فیلم خارجی زبان در جشنواره فیلم ولز – را کسب کرده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها