{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«وقت چیغ انار» نامزد بهترین فیلم آسیاپاسیفیک شد

«وقت چیغ انار» نامزد بهترین فیلم آسیاپاسیفیک شد
کدخبر : 7561

فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» در بخش کودک و جوانِ مراسم جایزه‌ی آسیاپاسیفیک نامزد بهترین فیلم شد.

به گزارش هنر ام‌روز، فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» به نویسندگی و کارگردانی گراناز موسوی در ادامه‌ی موفقیت‌های بین‌المللی خود نامزد بهترین فیلم در بخش جوانِ جایزه‌ی سینمایی آسیاپاسیفیک شد. 

چهاردهمین دوره‌ی جایزه‌ی سینمایی آسیا پاسیفیک پس از یک دوره وقفه در روز ۲۰ آبان/۱۱ نوامبر در گلد کوست استرالیا برگزار خواهد شد. آسیاپاسیفیک یکی از مهم‌ترین و معتبرترین رویدادهای سینمایی جهان است. 

«وقت چیغ انار» در جشنواره‌ی توکیو که معتبرترین جشنواره‌ی آسیا و سائوپائولو که معتبرترین جشنواره‌ی سینمایی آمریکای جنوبی است به رقابت با دیگر آثار منتخب سینمای جهان خواهد پرداخت. این فیلم همچنین در شصت و هشتمین دوره‌ی جشنواره‌ی فیلم سیدنی به نمایش درخواهد آمد. 

فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» محصول افغانستان، استرالیا، هلند و ایران است و به تهیه‌کنندگی مشترک بهیر وردک، گراناز موسوی، کریستین ویلیامز و مرضیه وفامهر سال گذشته در شهر کابل افغانستان ساخته شده است. 

عرفات فیض، الهام ایازی، اندرو کوییلتی، مرحوم حشمت‌الله فنایی، سعیده سادات، فرشته عالمی، امیرشاه تلاش، ذبیح غیاث، زیشان‌خان تلاش، مدینه نیازی بازیگران این فیلم سینمایی هستند، همچنین حسیبا ابراهیمی نیز در این فیلم حضوری افتخاری دارد. 

عرضه و پخش بین المللی این فیلم سینمایی برعهده‌ی محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها