{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

توضیحاتی در آستانه برگزاری کنسرت سردار سلیمانی

توضیحاتی در آستانه برگزاری کنسرت سردار سلیمانی
کدخبر : 10474

گلچین آثاری که برای شهید سلیمانی اجرا شده، به صورت زنده توسط ارکستر پاپ و سمفونیک صداوسیما اجرا خواهد شد.

به گزارش هنر ام‌روز، محمدمهدی نراقیان رئیس مرکز موسیقی و سرود صداوسیما که با برنامه «صبح و گفتگو» صحبت می‌کرد، درباره اجرای ارکستر سمفونیک پاپ صداوسیما در رثای سردار دل‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.

نراقیان گفت: در این دو سال هفته و ماهی نبوده که اثر جدیدی در مورد سردار دلها تولید نشده باشد و در این راستا، امروز در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در یک رویداد موسیقیایی به نام «رویداد حماسه» گلچینی از آثاری که برای ایشان اجرا شده به صورت زنده در دو بخش ارکستر سمفونیک صدا و سیما با ۱۰۰ نفر گروه کر و ارکستر پاپ صداوسیما با ۶۰ نفر نوازنده، برخی از قطعاتی که توسط خوانندگان مختلف تولید شده را اجرا خواهند کرد.
وی افزود: در خدمت استاد عقیلی و استاد افتخاری خواهیم بود؛ دو قطعه را با صدای بهرام پاییز خواهیم شنید و یک گروه مهمان از کشور لبنان داریم که اجرای برنامه دارند.

رئیس مرکز موسیقی صداوسیما درباره اثر پیکار اظهار کرد: بیشتر قطعات امشب تولید مرکز موسیقی صداوسیماست؛ قطعه پیکار یکی از قطعات کهن سمفونی سرباز است که توسط آرمان مهربان آهنگسازی شده است و سال گذشته در اولین سالگرد در قالب یک آلبوم منتشر شده بود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها