{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

التون جان ،شارلوت ۲۵ ساله برنده‌ طلا المپیک ۲۰۲۰ و گروه موسیقی انگلیسی The Vamps /در یک رستوران مکزیکی کار می‌کردم

التون جان ،شارلوت ۲۵ ساله برنده‌ طلا المپیک ۲۰۲۰ و گروه موسیقی انگلیسی The Vamps /در یک رستوران مکزیکی کار می‌کردم
کدخبر : 10974

شارلوت در یک رستوران مکزیکی کار می‌کرد، غذاها و نوشیدنی‌های مکزیکی درست می‌کرد و ظرف‌ها را می‌شست اما حالا در اثری که التون جان تهیه کننده است حضور دارد.

به گزارش هنر ام‌روز، هستی امیری: گروه موسیقی انگلیسی The Vamps در سریال کوتاه چند قسمتی با برنده المپیک توکیو در رشته‌ی دوچرخه سواری BMX  یعنی Charlotte Worthington همکاری کردند. نکته جالب دیگر: یکی از تهیه کنندگان این برنامه، افسانه‌ی انگلیسی یعنی التون جان (Elton John) است.

شارلوت وورثینگتون دوچرخه سوار زن 25 ساله انگلیسی متولد منچستر است که تنها با پنج سال تلاش در این رشته برنده‌ی مدال طلا المپیک 2020 شد.

او می گوید: "برای خود من هم عجیب است که چطور همه چیز تغییر کرد، دقیقا پنج سال پیش من در شهر خودم در یک رستوران مکزیکی کار می‌کردم، غذاها و نوشیدنی‌های مکزیکی درست می‌کردم و ظرف‌ها را می‌شستم. قاعدتا همیشه به این ورزش علاقه داشتم اما وقت زیادی برایش نداشتم. زمانی که در رستوران کار می‌کردم در هفته شاید دو روز می‌توانستم تمرین بکنم. اما حالا به آرزویم رسیدم."

آیکون‌های موسیقی، د وَمپس که کار خود را در صنعت موسیقی از سال 2012 شروع کردند و از آن موقع به بعد موفقیت های بسیاری مانند داشتن آهنگ‌هایشان در چارت‌ها و اجراهای زیاد کسب کردند.

آنها به تازگی تور انگلیس خود به نام Cherry Blossom  که نام آخرین آلبومشان هم هست برگزار کرده بودند که شارلوت هم به آخرین اجرای آنها، که یکی از گروه‌های مورد علاقه خودش هستند، برای دیدنشان رفت.

تا به حال 2 قسمت این سریال “From The Top” منتشر شده است، سریالی که ورزشکاران المپیک و موزیسین‌ها نگاهی به شغل دیگری می‌کنند و سعی می‌کنند آن را امتحان کنند.

در قسمت اول، پس از دیدن اجرای گروه، شارلوت به پشت صحنه رفت و اولین دیدار را با آنها داشت، البته او کاملا با موسیقی غریبه نبود و کمی مهارت های گیتار خود را هم به نمایش گذاشت.

در قسمت دوم این گروه پسرانه به اسکیت پارک برای تمرین BMX رفتند تا این بار آنها دنیای شغلی شارلوت را تجربه کنند. جیمز مک‌وی (James McVey) گیتاریست این گروه با دوچرخه سواری آشنایی بیشتری دارد، خواننده اصلی بردلی سیمپسون (Bradley Simpson)  با اسکیت برد و گلف، کنور بال (Connor Ball) نوازنده بیس این گروه به تازگی اسکی و رقص روی یخ را تجربه کرده است اما نوازنده درام یعنی تریستن اوانز (Tristan Evans) هیچ آشنایی با هیچ کدام از ورزش‌ها نداشت پس انجام این کار برایش سخت‌تر بود.

در قسمت‌های آینده‌ی این سریال باید ببینیم موزیسین‌ها در مقابل این برنده‌ی المپیک چطور عمل می‌کنند... 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها