{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

وعده وزیر خارجه برای برگزاری کنسرت مشترک هنرمندان ایرانی و خارجی

وعده وزیر خارجه برای برگزاری کنسرت مشترک هنرمندان ایرانی و خارجی
کدخبر : 11742

وزیر امور خارجه درباره نحوه همکاری وزارت امور خارجه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه موسیقی گفت: با آقای افضلی توافق کرده‌ایم که برای اسفند ماه یک اجرای مشترک بین یکی از گروه‌های اصلی ایرانی با هنرمندان خارجی را برگزار کنیم که در آستانه سال جدید این اتفاق در تالار وحدت خواهد افتاد.

به گزارش هنر ام‌روز، حسین امیرعبداللهیان یکی از مهمانان ویژه کنسرت شب گذشته ارکستر سمفونیک تهران بود که در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه علت حضور او در کنسرت ارکستر سمفونیک با وجود مشغله‌های بسیار در وزارت امور خارجه چیست؟ گفت: در ابتدا جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در چهل و سومین سالگرد آن تبریک می‌گویم.  از یکایک اعضای ارکستر سمفونیک که اجرای بسیار خوبی داشتند، تشکر می‌کنم. امشب مطلع شدم جناب آقای حیدریان به کرونا مبتلا شدند و یکی از جوانترین اعضای گروه، رهبری ارکستر را برعهده داشتند که اجرای بسیار هماهنگی را داشتند.

وی ادامه داد: طبعا موسیقی در دنیای هنر جایگاه خاص و ویژه خود را دارد و من هم در زندگی خود به موسیقی علاقه‌مند هستم و حضورم در جشنواره موسیقی نوعی اعلام حمایت و پشتیبانی از همه هنرمندان در این عرصه است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها