{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

هانس زیمر: دلم برای دنی ویلنوو می‌سوزد

هانس زیمر: دلم برای دنی ویلنوو می‌سوزد
کدخبر : 12104

هانس زیمر در جدیدترین مصاحبه اش از نامزد نشدن دنی ویلنوو برای اسکار ابراز ناراحتی کرد و گفت اگر جایزه ای ببرد متعلق به ویلنوو است.

به گزارش هنر ام‌روز، هانس زیمر آهنگساز مطرح جهان با جوایز اسکار بیگانه نیست، او ۱۱ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده و یک بار نیز آن را برای انیمیشن «شیر شاه» در سال ۱۹۹۴ دریافت کرده است.

اما این هنرمند کهنه‌کار هالیوود حالا می‌گوید نامزدی اسکارش برای فیلم «تلماسه» بعد از اینکه کارگردان فیلم دنی ویلنوو در بخش بهترین کارگردانی نامزد شد، حسی متفاوت دارد.

زیمر در مصاحبه با رویترز گفت: دلم برای دوستم ویلنوو می سوزد. با این حال می توانم با وجدان راحت و با صداقت بگویم که من به سبب کار او و به دلیل کار همه اطرافیانم نامزد شده ام و بنابراین اگر یکی از ما برنده جایزه ای شد، همه به نام او (دنی ویلنوو) است. همه چیز برای اوست.

برای زیمر آلمانی، «تلماسه» همیشه به عنوان یک پروژه رویایی به حساب می آمده، او از سال‌های نوجوانی مانند ویلنوو از طرفدار داستان فرانک هربرت بوده است.

«تلماسه» با بازی تیموتی شالامی، زندایا، خاویر باردم، ربکا فرگوسن و اسکار آیزاک چند روز پیش در ۱۰ بخش نامزد جایزه اسکار شد که بیشتر این نامزدی ها در بخش های فنی بود.

جوایز اسکار قرار است روز ۲۷ مارس به برگزیدگان اهدا شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها