{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اظهارنظرعجیب مسعود فراستی درباره محسن چاوشی

اظهارنظرعجیب مسعود فراستی درباره محسن چاوشی
کدخبر : 12549

مسعود فراستی: سطح موسیقی چاوشی زیر متوسط است.

به گزارش هنر ام‌روز، مسعود فراستی در پشت صحنه یکی از ویژه برنامه‌های نوروزی تلویزیون که برای نوروز ۱۴۰۱ تهیه و تولید می‌شود درباره برخی از موضوعات فرهنگی و هنری گفتگو کرد و در ابتدا در واکنش به حاشیه‌های که برای پروانه نمایش فیلم سینمایی «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی ایجاد شده بود، عنوان کرد: ثابت شد که عجولانه رفتار کرد و برای اظهارنظر اطلاع کافی نداشت. فکر نمی‌کنم سوءمدیریتی از سمت سازمان سینمایی رخ داده باشد چون در بررسی‌هایی که من کرده‌ام چندین بار پروانه نمایش صادر شده بود و حتی تمدید هم شد. (این اظهارنظر مسعود فراستی پیش از انتشار فایل صوتی اخیر مهرجویی است)
فراستی درباره وضعیت موسیقی ایران و اینکه آیا خودش موسیقی ایران را دنبال می‌کند، گفت: من موسیقی‌ای که هر روز گوش می‌دهم موسیقی کلاسیک است و بیش و کم در لانگ شات موسیقی ایران را دنبال می‌کنم. من موسیقی‌ای را که خیلی از دوستان می‌پسندند گوش نمی‌دهم، ولی یک نفر را در موسیقی ایران خیلی دوست دارم و دنبال می‌کنم و آن هم پرواز همای است.
کارشناس برنامه «هفت» در انتها درباره خواننده‌ای که عموم مردم و حتی مخاطبان خاص موسیقی سطح موسیقی او را قابل قبول می‌دانند، مانند تمام نظرات چالش برانگیزی که در حوزه سینما می‌دهد درباره محسن چاوشی نیز گفت: محسن چاوشی را می‌شناسم و برخی از آثار او را دنبال کرده‌ام و به نظرم سطح موسیقایی او زیر متوسط است.

شهاب حسینی رفت/شوک‌ بزرگ شهاب حسینی به دشمنانش/ زحمت نکشید خودم کنار کشیدم

خواننده‌ای که آریا عظیمی‌نژاد برای حذفش عذرخواهی کرد، پس از دو سال ترکاند

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها