{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سینا حجازی(خواننده پاپ): دانشگاه را نصفه رها کردم

سینا حجازی(خواننده پاپ): دانشگاه را نصفه رها کردم
کدخبر : 13005

سینا حجازی، خواننده شناخته‌شده موسیقی پاپ می‌گوید ترم هشت بود و تنها دو واحد به پایان تحصیلش مانده بود که از دانشگاه انصراف داد. او توضیح می‌دهد در یکی از دانشگاه‌های دولتی، مدیریت می‌خواند اما از این که دانشگاه را رها کرد راضی است.

به گزارش هنر ام‌روز، سینا حجازی، خواننده پاپ، شب گذشته شنبه ۲۰ فروردین مهمان ویژه‌برنامه «جشن رمضان» شد. او در این برنامه پس از اجرای قطعه‌ «تهران» و «دلتنگ» با آهنگسازی و تنظیم خود، در گفت‌وگو با قدسیه صالحی و بابک افرا از خاطرات دوران مدرسه و شروع یادگیری موسیقی گفت.

سینا حجازی، گفت: «من اهل اصفهان هستم اما تنها یک سال برای دوران تحصیل در آن‌جا اقامت داشتم.»

او ادامه داد: «از ابتدا از کلاس‌های درس فراری بودم. روز دوم سال اول ابتدایی به مادرم زنگ‌ زدند و او را به مدرسه احضار کردند. مسئولان مدرسه به مادرم گفتند زمانی که معلم تدریس می‌کند فرزند شما روی میز می‌ایستد یا از کلاس خارج می‌شود. در دانشگاه هم پس از هشت ترم و زمانی که تنها دو واحد به پایان تحصیلم مانده بود از ادامه آن انصراف دادم. رشته من مدیریت در یک دانشگاه دولتی بود اما از این که دانشگاه را رها کردم راضی هستم. پس از آن هم به کلاس‌های موسیقی رفتم ولی آن را هم ادامه ندادم و تصمیم گرفتم سازهای مورد نظر خودم را به‌صورت خودآموز یاد بگیرم.»

حجازی گفت: «با وجود این که از کلاس‌ها فراری بودم باید بگویم در دانشگاه مسائل بسیاری به غیر از درس آموختم. افرادی که به دانشگاه می‌روند با کسانی که نمی‌روند بسیار تفاوت دارند چرا که محیط اجتماعی در آن محل تاثیر بسیاری بر آگاهی افراد دارد.»

ویژه برنامه «جشن رمضان» هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه‌کنندگی کاوه امیری‌جاوید از شبکه ۵ پخش می‌شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها