{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پخش موزیک ایران مجوز با پکیج استوری اینستاگرامی

پخش موزیک ایران مجوز با پکیج استوری اینستاگرامی
کدخبر : 13237

پخش موزیک در مارکت موسیقی ایران سالهاست به دست افراد بی تخصص انجام می شود. ایران مجوز تنها کمپانی موسیقی ایران است که با تجربه همکاری با بیش از 400 هنرمند توانسته به پخش موزیک در ایران رسمیت بدهد.

منظور از پخش موزیک چیست؟

پخش گسترده موزیک اصطلاحیست؛ که به پخش و تبلیغات آهنگ در مارکت داخلی ایران اطلاق می شود. این پخش اصولاً فاقد استاندارد‌های جهانی موسیقی است. و بیشتر بر مبنای وضعیت استقبال مخاطبین ایران در شبکه‌های اجتماعی گوناگون طراحی می شود.

روش های جدیدی برای بازدهی هرچه بهتر پخش موزیک وجود دارد که یکی از روشهای انحصاری ایران مجوز، پکیج استوری ست.

 

پخش گسترده موزیک با پست یا استوری اینستاگرامی؟

محتوای استوری ها به نسبت پست های اینستاگرامی مورد استقبال بیشتری قرار می گیرند و کاربران به دلیل تایم کمتر به راحتی مشاهده و برای دیگر کاربران ارسال می کنند.

همچنین قیاس مبلغ هزینه شده برای پکیج استوری و پست های تبلیغی به تناسب بازخوردهایشان به راحتی شما را ترغیب به استفاده از این پکیج تبلیغاتی می کند.

 

چند استوری با چه میزان بازدید انجام می شود؟

پخش موزیک شما به صورت استوری در 40 الی 50 پیج اینستاگرام انجام می شود و مجموع بازدید این استوری ها به k500 خواهد رسید. (پکیج بیسیک استوری)

 

چه محتوایی در پکیج استوری اینستاگرام پخش می شود؟

محتوای این استوری می تواند شامل پست مرتبط با موزیک مورد پخش از صفحه خواننده و یا تولید محتوایی از جانب ایران مجوز باشد.

 

آیا بازخورد این روش پخش گسترده موزیک تضمینی ست؟

فیدبک چشمگیر پکیج استوری با توجه به منشن شدن پیج خواننده در افزایش فالوئر، افزایش بازدید و لایک تمامی پست های خواننده مشاهده می شود.

چرا پخش سراسری موزیک خود را به ایران مجوز بسپاریم!

• همکاری موفق با ستارگان موزیک ایران

• همکاری با بیش از سیصد هنرمند از سراسر ایران

• حذف واسطه پخش موزیک و اطمینان به شرکت ناشر

• نگاه تیم ما میزان ماندگاری تبلیغات است.

• اثر بخشی پخش سراسری موزیک

• هزینه کم، مانع پخش گسترده موسیقی خوب نیست!

 

درباره ایران مجوز

مجموعه فرهنگی هنری ایران مجوز با شماره ثبت «۳۶۰۲۶۱» و موضوعات فعالیت نشر کتابچه های موسیقی و آواز، تبلیغات در فضای باز، نشر کتاب، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی یا آموزشی، تولید موسیقی و برگزاری کنسرت های موسیقی در سال ۱۳۹۶ به عنوان “اولین کمپانی هنرمندان مستقل موسیقی ایران” و با شعار تبلیغاتی «از هنرت لذت ببر!» به فارسی و «!Enjoy Your Art» به انگلیسی آغاز به کار نمود.

ایران مجوز به عنوان ناشر و تهیه کننده موسیقی در سال های گذشته افتخار همکاری با نزدیک به 4۰۰ هنرمند موسیقی را داشته است. که شهرداد روحانی، گرشا رضایی، سینا سرلک، وحید تاج، شهرام شکوهی و… برخی از آن ها می باشند.

ایران مجوز متشکل از چهار دپارتمان «آثار موسیقایی»، «اجرای صحنه‌ای»، «برندینگ و تبلیغات» و «خدمات جهانی» در این سال ها با برگزاری ده ها کنسرت، جُنگ، همایش، سمینار در حوزه اجرای صحنه ای، تولید ده ها آلبوم و صدها تک قطعه موسیقی در حوزه تولیدات و همچنین چندین و آثار نوشتاری بر آن بوده تا فضای آشفته صنعت و هنر ایران به ویژه موسیقی را اندکی به استاندارد های جهانی آن نزدیک تر کند.

 

در بخش «خدمات جهانی» ایران مجوز تحت لیسانس «Limak Records» ایتالیا به صورت مستقیم سرویس های لازم به مباحث حقوقی هنرمندان، پخش جهانی، درآمد های حاصل از فروش آثار هنری، کپی رایت و… را ارائه می کند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها