{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

صدای وحید تاج بلند شد/ اعتراض وحید تاج به وضعیت نامعلوم برگزاری کنسرت در زادگاهش

صدای وحید تاج بلند شد/ اعتراض وحید تاج به وضعیت نامعلوم برگزاری کنسرت در زادگاهش
کدخبر : 13507

وحید تاج با اعلام خبر درخواستش برای برگزاری کنسرت در زادگاهش، دزفول از مهیا نبودن شرایط تنها سالن موجه این شهر؛ مجتمع فرهنگی برای برگزاری کنسرت و عدم اجازه ورود ساز به سالنی دیگر که توسط اداره آموزش و پرورش اداره می‌شود، گفت.

به گزارش هنر ام‌روز،  وحید تاج، خواننده شناخته‌شده موسیقی سنتی اعلام کرد اگرچه قصد برگزاری کنسرت در زادگاهش، دزفول را داشته است اما شرایط تنها سالن موجه این شهر؛ مجتمع فرهنگی، برای برگزاری کنسرت مهیا نیست و مسئولین سالن دیگر که تحت مدیریت اداره آموزش و پرورش است اجازه ورود ساز به این سالن را به او نمی‌دهند.

او در توضیح این اتفاق در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت:

«درود به همه عزیزان
جهت اطلاع‌رسانی در مورد برگزاری کنسرت در شهر دزفول
بعد از مدت‌ها تلاش برای برگزاری کنسرت در زادگاهم دزفول (دوازدهم تا شانزدهم اردیبهشت) آن‌هم بعد از گذشت ۳ سال، با وجود گرفتن تمام مجوزها، با نهایت تاسف، ظاهرا تنها سالن موجه ِاین شهر (مجتمع فرهنگی) قابل استفاده نیست و شرایط لازم برای اجرای کنسرت را ندارد.
با رایزنی، سالن دیگری که مربوط به اداره آموزش و پرورش است را برای اجرای کنسرت در نظر گرفتیم و هماهنگی لازم انجام شد اما با کمال تاسف اکنون مسئول مربوطه تماس گرفتند و می‌گویند اجازه ورود ِ ساز به سالن آموزش و پرورش و اجرای کنسرت وجود ندارد.
متاسفانه هیچ سالن ِدیگری برای اجرای کنسرت در این شهر وجود ندارد.
با همه این اوصاف با تمام وجود تلاش خود را خواهیم کرد تا این کنسرت برای مردم شریف و هنردوست دزفول در بهترین شرایط برگزار شود.»

5689553

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها