{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

از کنسرت‌های دوازده شب به بعد خوانندگان مرد تا کنسرت‌های دوِ بعدازظهر خوانندگان زن!

از کنسرت‌های دوازده شب به بعد خوانندگان مرد تا کنسرت‌های دوِ بعدازظهر خوانندگان زن!
کدخبر : 13524

با پایان ماه رمضان و فرارسیدن عید فطر، کنسرت‌های متعددی در تهران و همین‌طور در جزیره کیش برگزار خواهد شد. نکته قدیمی اما همچنان عجیب در این میان، اجازه روی صحنه رفتن برای خوانندگان مرد در ساعت ۲۳:۵۹ در جزیره کیش است در حالی که خوانندگان زن و از جمله سیمین غانم که در تالار وحدتِ تهران برای زنان روی صحنه می‌روند موظفند ساعت ۱۴ به اجرا بپردازند.

به گزارش هنر ام‌روز، از جمله خوانندگانی که طی روزهای آتی، با پایان ماه رمضان روی صحنه می‌روند می‌توان به محسن ابراهیم‌زاده، در مرکز همایش‌های برج میلاد، امید جهان و علی اصحابی در سالن همایش ایرانیان و سیمین غانم، گروه ونوشه و گروه نهال با اجراهایی برای زنان در تالار وحدت اشاره کرد. همچنین گروه هم‌نوازان حصار، ارکستر سمفونیک تهران، گروه تال، ارکستر سوژین و ارکستر ملی ایران در تالار وحدت روی صحنه می‌روند. کنسرت‌های جزیره کیش نیز با حضور احسان دریادل، امید حاجیلی و اشوان برگزار می‌شود.

کنسرت‌های پاپ تهران

مرکز همایش‌های برج میلاد

محسن ابراهیم‌زاده

محسن ابراهیم‌زاده، خواننده موسیقی پاپ قرار است روز دوشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ طی دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ به اجرای برنامه بپردازد. قیمت بلیت این برنامه از صدوپنجاه هزار تومان تا چهارصدوپانزده هزار تومان است.

سالن همایش ایرانیان

امید جهان

امید جهان، خواننده موسیقی پاپ هم روز دوشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ در سالن همایش ایرانیان طی دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت‌های این کنسرت از صدوبیست هزار تومان تا چهارصدوپانزده هزار تومان است.

علی اصحابی

علی اصحابی، خواننده موسیقی پاپ قرار است روز سه‌شنبه سیزدهم اردیبهشت‌ طی دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به اجرای برنامه بپردازد. قیمت بلیت‌های این کنسرت صدوبیست هزار تومان تا چهارصدوپانزده هزار تومان است.

تالار وحدت

سیمین غانم

زمان برگزاری کنسرت سیمین غانم روزهای جمعه و پنجشنبه، بیست‌وسوم و بیست‌ونهم اردیبهشت‌ ساعت ۱۴:۰۰ است. قیمت بلیت‌های این کنسرت از صدوده هزار تومان تا چهارصدوپانزده هزار تومان است.

گروه بانوان (نوشه)

گروه بانوان «نوشه» به سرپرستی نیوشا بریمانی نیز دیگر گروهی است که طی روزهای آتی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. زمان برگزاری این کنسرت جمعه سی‌ام اردیبهشت‌ ساعت ۱۴:۰۰ است. قیمت بلیت‌های این کنسرت از صدوسی‌ هزار تومان تا چهارصد هزار تومان است. گروه «نوشه» روز جمعه ۲۴ تیرماه هم ساعت ۱۴:۰۰ روی صحنه می‌رود.

گروه بانوان «نهال»

گروه «نهال» روز جمعه بیست‌وهفتم خردادماه، طی یک سانس میزبان زنان علاقه‌مند خواهد بود. سرپرست و خواننده گروه «نهال» لیلا نجفی است. قیمت بلیت‌های این کنسرت از صدوده هزار تومان تا سیصدوپنجاه هزار تومان است.

کنسرت‌های کلاسیک،‌ سنتی و تلفیقی

تالار وحدت

گروه «هم‌نوازان حصار»

علی قمصری، نوازنده تار و آهنگساز قصد دارد به اتفاق گروهش «هم‌نوازان حصار» در تالار وحدت کنسرت برگزار کند. زمان برگزاری کنسرت «هم‌نوازان حصار» دوشنبه و سه‌شنبه، دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت‌ راس ساعت ۲۱:۳۰ است.

ارکستر سمفونیک تهران

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری ولفگانگ ونگنروت (موزیسین اتریشی) قرار است روز چهارشنبه، چهاردهم اردیبهشت‌ طی یک سانس ۲۱:۳۰ به اجرای کنسرت بپردازد. قیمت‌ بلیت‌های این کنسرت از صدهزار تومان تا دویست‌وپنجاه هزار تومان است. اعضای ارکستر سمفونیک تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت‌ راس ساعت ۲۱:۳۰ هم اجرا خواهند داشت.

گروه موسیقی لری «تال»

گروه موسیقی «تال» به سرپرستی فرج علیپور (نوازنده و آهنگساز اهل لرستان) هم یکی دیگر از گروه‌هایی است که طی روزهای آتی در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. زمان برگزاری این کنسرت پنج‌شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ است و قیمت بلیت‌های آن از صدهزار تومان شروع می‌شود و تا سیصدوپنجاه هزار تومان افزایش می‌یابد.

ارکستر «سوژین»

گروه «سوژین» با خوانندگی و آهنگسازی حمیدرضا خجندی هم روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ طی یک سانس ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت‌های این کنسرت هم از صدوده هزار تومان تا سیصد هزار تومان است. محسن میکائیلی رهبری ارکستر «سوژین» را به عهده دارد.

ارکستر ملی ایران

ارکستر ملی ایران به رهبری شهرام توکلی هم طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه، بیست‌ونهم و سی‌ام اردیبهشت در تالار وحدت به اجرای کنسرت می‌پردازد. زمان برگزاری آن راس ساعت ۲۱:۳۰ است.

کنسرت‌های جزیره کیش

کنسرت هال وی‌آی‌پی «مریم»

احسان دریادل

احسان دریادل روز سه‌شنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ در کنسرت هال وی‌آی‌پی «مریم»، طی یک سانس ۲۳:۵۹ به اجرای برنامه می‌پردازد و قیمت بلیت‌های آن از سیصد هزار تومان شروع می‌شود و تا پانصدوپنجاه هزار تومان افزایش می‌یابد.

امید حاجیلی

امید حاجیلی هم روز چهارشنبه چهاردهم اردیبهشت در یک سانس ۲۳:۵۹ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. قیمت بلیت‌های این کنسرت هم از سیصد هزار تومان تا پانصد هزار تومان است.

سالن «پاناروما»

اشوان

اشوان یکی دیگر از خوانندگان موسیقی پاپ هم روز جمعه شانزدهم اردیبهشت‌ طی یک سانس ۲۳:۵۹ میزبان مخاطبان است. بلیت‌های کنسرت اشوان هم مانند دیگر خوانندگانی که در جزیره کیش کنسرت برگزار می‌کنند از سیصد هزار تومان تا پانصد هزار تومان است.

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها