{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«مادر آفرینش» پروژه NFT مشترک مدونا و بیپل

«مادر آفرینش» پروژه NFT مشترک مدونا و بیپل
کدخبر : 13884

مایکل وینکلمان هنرمند و معروف به بیپل با همکاری مدونا خواننده پاپ پروژه nft «مادر آفرینش» را ارائه کرده‌است.

به گزارش هنر ام‌روز، این پروژه شامل سه اثر ویدیویی سه بعدی از مدونا است که به عنوان مادر طبیعت، مادر تکامل و مادر تکنولوژی به تصویر کشیده شده‌‌است. بنابر گزارش نیویورک تایمز این خواننده هر ویدیو را با شعر همراه کرده که اشعاری از خودش و مولانا است. 

این سه اثر از امروز در پلتفرم NFT SuperRare به حراج گذاشته می‌شوند و قرار است که درآمد حاصل از فروش انها به سه موسسه خیریه مختلف، بنیاد صدای کودکان (موسسه خیریه برای زنان و کودکان در اوکراین)، شهر شادی (انجمنی برای حمایت از زنان در کنگو) و موسسه بلک ماما (در زمینه حمایت از زنان سیاه پوست و بیماران سرطانی فعالیت می‌کند) برسد.

مدونا درخصوص این پروژه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «یک سال پیش و زمانی که من و مایکل تصمیم به همکاری گرفتیم، هیجان‌زده‌شدم. چرا که این فرصت را پیدا کردم تا دیدگاه خود را از جهان را به عنوان یک مادر و یک هنرمند و با ترکیب دیدگاه منحصر به فرد مایک به اشتراک بگذارم. می‌خواستم مفهوم آفرینش را بررسی کنم، نه تنها نحوه ورود کودک به جهان از طریق زایمان، بلکه پروسه خلاقیت و آفرینش یک هنرمند.»

 پیش از این توجه و علاقه مدونا به دنیای ان اف تی مخاطبانش را غافلگیر کرده بود. چرا که در ماه مارس ۱۸۰ اتر (معادل ۵۶۰ هزار دلار) را برای خرید ان اف تی یک میمون از مجموعه Bored Ape Yacht Club پرداخت کرد.

بیپل هنرمند و طراح گرافیک مستقر در کارولینا است که به واسطه نقاشیهای دیجیتال روزانه‌اش که سال گذشته با عنوان «هر روز، ۵۰۰۰ هزار روز نخست» در حراج کریستیز بیش از ۶۹ میلیون دلار فروخته شد، مشهور است. او کار بر نقاشی‌های روزانه‌اش را از سال ۲۰۰۷ اغاز کرد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها