{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نصف صورت خواننده جوان فلج شد

نصف صورت خواننده جوان فلج شد
کدخبر : 14670

خواننده جوان کانادایی می‌گوید دچار یک اختلال نادر شده که نیمی از صورت او را فلج کرده است.

به گزارش هنر ام‌روز، جاستین بیبر در ویدیویی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده با اشاره به اینکه به سندرم رمزی هانت مبتلا شده، می‌گوید که همین مسئله باعث شده تا تور کنسرت‌های خود را در واشنگتن و تورنتو لغو کند. 

سندرم رمزی هانت که در پی اختلال در نورون‌های عصبی پدید می‌آید بر بخشی از سلول‌های عصبی اثر می‌گذارد و باعث فلجی صورت می‌شود. 

 

تصاویری که بیبر در این ویدیو از خود به نمایش گذاشته نشان می‌دهد که او به سختی می‌تواند یک طرف صورت خود را حرکت دهد. این خواننده پرطرفدار در میان نوجوانان همچنین بیماری خود را بسیار جدی خواند. او در ادامه گفت: «به کسانی که از لغو برنامه‌های من ناامید شده‌اند باید بگویم که این بیماری باعث شده از نظر فیزیکی توانایی اجرا را نداشته باشد. بدنم به من می‌گوید که باید سرعتم را کم کنم و امیدوارم شما هم متوجه این مسئله باشید.» 

بیبر هرچند می‌گوید مطمئن نیست روند بهبودی او چه مدت طول خواهد کشید اما اطمینان دارد که روند درمان به شکلی مثبت ادامه می‌یباد. او در این رابطه گفت: «من از این زمان صرفا برای استراحت، آرامش و بازگشت به حالت صد در صدی استفاده می‌کنم تا بتوانم کاری را که برای انجام آن به دنیا آمده‌ام، ادامه دهم.» 

این بیماری در حالی برای جاستین بیبر اتفاق افتاده که پیشتر و در ماه مارس، هیلی بیبر، همسر این خواننده به دلیل لخته شدن خود در مغزش، در بیمارستان بستری شده بود.

منبع: خبرفوری

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها