{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بیرون کردن خواننده ایرانی از برنامه تلویزیونی در آذربایجان/ اعتراض تند رسانه‌های جمهوری آذربایجان

بیرون کردن خواننده ایرانی از برنامه تلویزیونی در آذربایجان/ اعتراض تند رسانه‌های جمهوری آذربایجان
کدخبر : 15115

اقدام مجری در خصوص بیرون کردن افشین آذری از برنامه تلویزیونی سر و صدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده و با واکنش تند فعالان رسانه‌ای و مجازی جمهوری آذربایجان مواجه شده است.

به گزارش هنر ام‌روز، عصر تبریز گزارش داد در یک برنامه زنده تلویزیونی که افشین آذری خواننده پاپ آذربایجان از تبریز نیز در آن به عنوان میهمان حضور داشت؛ زائور کمال مجری تلویزیون آذربایجان در یک اقدام غیر حرفه ای ضمن افشای گفت و‌گوی خصوصی‌اش با افشین آذری در مورد دعوت از سایر خوانندگان ایرانی، او را از استدیو بیرون کرد.

 اقدام این مجری تلویزیونی سر و صدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده و با واکنش تند فعالان رسانه ای و مجازی جمهوری آذربایجان مواجه شده است.

به گزارش عصر تبریز، روزنامه ینی مساوات با انتقاد از اقدام این مجری نوشت: مجازات کسی که مهمانی از آن سوی ارس را می راند چیست؟

ایلقار الفی اوغلو روزنامه نگار شناخته شده آذربایجان نیز با اظهار تأسف از اقدام زائور کمال خطاب به مدیران شبکه تلویزیونی اِی آر بی (ARB) گفت: هر چه زودتر این مجری هتاک و بی ادب را اخراج و عذرخواهی کنید.

در عین حال، مشفق عسگرلی نائب رئیس شورای مطبوعات جمهوری آذربایجان نیز در خصوص این حواشی با بیان اینکه مجریان باید فرهنگ تلویزیون را رعایت کنند، گفت: اقدامات لازم برای برخورد با رفتار توهین آمیز زائور کمال انجام و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها