{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

توضیحات خواننده ماکان بند درباره لباس جنجالی اش/ پوشیدن آن لباس اشتباه بود

توضیحات خواننده ماکان بند درباره لباس جنجالی اش/ پوشیدن آن لباس اشتباه بود
کدخبر : 15147

امیر مقاره خواننده گروه «ماکان بند» به بیان توضیحاتی درباره لباسی که در کنسرتش پوشیده پرداخت و گفت که پوشیدن این لباس اشتباه بود و آن را برای همیشه کنار گذاشته است.

به گزارش هنر ام‌روز، در روزهای گذشته عکسی از کنسرت ماکان بند منتشر شده که خواننده این گروه را در حالی نشان می‌دهد که لباسی عجیب به تن دارد. لباسی که طرح آن تقلیدی از لباسِ خواننده‌ی گروه معروف «بی‌تی‌اس» است. «بی‌تی‌اس» گروهی کُره‌ای است که طرفداران زیادی در موسیقی جهان دارند.

اما اینکه خواننده‌ای در ایران طرحِ لباسِ خواننده این گروه را تقلید کند، موجب ایجاد حاشیه‌ها و واکنش‌های منفیِ بسیاری شد.

از این رو سراغ امیر مقاره خواننده گروه ماکان‌بند رفتیم تا ماجرا را از منظر خودش جویا شویم.

4693539

امیر مقاره می‌گوید: در ابتدا باید تشکر کنم از شما که در این فضای ملتهب و شلوغ رسانه‌ای بالاخره از خودم در مورد این موضوع سوال کردید. راستش در مورد موضوع لباس، من اول باید چند مورد را عرض کنم. من بعد از ایام کرونا نزدیک به صد اجرای کنسرت داشتم که در تمامی این اجراها از کت و شلوار استفاده کردم و سعی کردم پوشش مناسب و زیبایی نسبت به فضای کنسرت داشته باشم و احترام به مخاطب برایم در اولویت بوده است.

او ادامه می‌دهد: در مورد این لباس خاص هم باید بگویم که در یک اجرا و فقط در سه قطعه پایانی آن اجرا، این لباس را پوشیدم. قبول دارم که این لباس انتخاب مناسبی نبود. البته که پس از همان اجرا با تذکر نماینده وزارت ارشاد و موسسه آوازی نو آن لباس را کنار گذاشتم و دیگر هیچ وقت از آن استفاده نکردم.

مقاره می‌گوید: در حقیقت این جنجال و حاشیه‌ای که برایم ایجاد شده فقط مربوط به پانزده دقیقه از حدود صد اجراست!

این خوانند تاکید می‌کند: در کنسرت‌های گروه ماکان، برای اجرای با کیفیت و جذب مخاطب خیلی تلاش می‌کنیم ما در همین شرایط اقتصادی که رفتن به کنسرت برای بسیاری از مردم دشوار است، کنسرت ویژه «ماکان برای همه» را برگزار کردیم که تمام بلیت‌ها با تخفیف ویژه به مخاطبان ارائه شدند.

او ادامه می‌دهد: در این کنسرتِ ویژه، متوجه شدیم که بسیاری از حاضران در سالن، برای اولین بار است که به کنسرت ما می‌آیند. این اتفاق به دلیل تخفیف ویژه‌ای بود که در این کنسرت لحاظ کردیم.

 

مقاره می‌گوید: متاسفانه در فضای مجازی این کارهای مثبت خیلی دیده نمی‌شود و فقط روی نقاط منفی دامن می‌زنند.

البته که من هم اشتباه خودم را قبول دارم و اصلا به همین دلیل بود که آن لباس را برای همیشه کنار گذاشتم. اما باید بگویم که ما دوست داریم با اجراهای‌مان انرژی مثبت و حال خوب به همه مردم هدیه دهیم.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها