{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

خواننده معروف پسرش را به خیانت متهم کرد/ حمله تند احمد تاتلیس به پدرش

خواننده معروف پسرش را به خیانت متهم کرد/ حمله تند احمد تاتلیس به پدرش
کدخبر : 15385

به گفته ابراهیم تاتلیس، پسرش به او خیانت کرده و درست در روزی که مورد حمله مسلحانه قرار گرفته و به او تیراندازی شده، احمد به شرکت رفته و گاوصندوق شرکت را خالی کرده است!

به گزارش هنر ام‌روز، ابراهیم تاتلیسس، خواننده مشهور ترکیه، چندی پیش علیه پسر بزرگش، احمد تاتلیسس، سخنان سنگین و تکان دهنده ای بیان کرد.

به گفته او، پسرش به او خیانت کرده و درست در روزی که مورد حمله مسلحانه قرار گرفته و به او تیراندازی شده، احمد به شرکت رفته و گاوصندوق شرکت را خالی کرده است!

او در مصاحبه ای گفته بود میخوام ازدواج کنم و تمام اموالم را به نام دوست دخترم بزنم. بعد از انتشار این مصاحبه ها، احمد بیکار ننشست و از دادگاه درخواست قیم برای پدرش کرده بود

به گزارش روزیاتو، درگیری بین ابراهیم تاتلیسس و پسر بزرگش احمد بیشتر شده است. این خواننده در برنامه زنده گفت زمانی که من را ترور کردند پسرم گاوصندوق شرکت را خالی کرد و او را متهم به «دزدی از شرکت در روز تیراندازی کرده بود».

پس از آن، احمد به دادگاه مراجعه کرد و خواست تا برای پدرش قیم منصوب شود. دلیل درخواست احمد این هست که برای محافظت از کیفیت زندگی و دستاوردهای ابراهیم تاتلیسس این تصمیم باید گرفته شود.

قیم به شخصی  گفته می شود که مال یتیم یا ضعیف را اداره کند.

پدرم سلامتی روانی ندارد

 احمد تاتلیسس گفت: «تردید من در مورد سلامتی روانی پدرم بیشتر شده است».

او ادعا کرده که پدرش سلامتی روانی درستی ندارد. پسر این سلبریتی ترک خواستار تعیین قیم برای او شد و به دادگاه شکایت کرد.

وکیل احمد تاتلیسس درباره این موضوع گفت:

«پس از اتفاقات اخیر و اتهاماتی که به افکار عمومی منعکس شده، موکلم فکر میکند که پدرش توسط افراد بدخواه که از خانواده او نیستند دچار گمراهی شده و از این وضعیت آگاه نیست. او نمیتواند این موضوع را درست تحلیل کند. به همین دلیل برای جلوگیری از سوء استفاده مادی و معنوی خواستار تعیین قیمی برای او شده است.»

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها