{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

واکنش آریانا گرانده به اعتراض هواداری که گفت یادت نرود یک خواننده ای!

واکنش آریانا گرانده به اعتراض هواداری که گفت یادت نرود یک خواننده ای!
کدخبر : 15823

خواننده پاپ آمریکایی در واکنش به اعتراض هوادارش نوشت: «در واقع هیچ‌وقت بیش از این از جایگاهم یا خواننده بودن راضی نبوده‌ام.»

به گزارش هنر ام‌روز، آریانا گرانده به هواداری که در صفحه تیک‌تاک او نوشته بود: «لطفاً یادت نرود که یک خواننده‌ای» واکنش نشان داد. این کاربر این نکته را برای یکی ویدیوهایی که گرانده برای تبلیغ خط تولید لوازم آرایشی‌اش منتشر کرده بود یادآور شد. از آخرین آلبوم این خواننده تحت عنوان «موقعیت‌ها» (Positions) دو سال می‌گذرد.

این خواننده در واکنش به این کاربر می‌نویسد: «در واقع هیچ‌وقت بیش از این از جایگاهم یا خواننده بودن راضی نبوده‌ام.»

به گزارش ۳۰نما، «آریانا گرانده» که سال گذشته در فیلم «بالا را نگاه نکنید»‌ (Don’t Look Up) «آدام مک‌کی» لحظات کوتاهی مقابل «لئوناردو دی‌کاپریو» و «جنیفر لارنس» دیده شد، اخیراً به اقتباس سینمایی از «بدجنس» (Wicked) پیوسته و نقش «گلیندا» را بازی می‌کند. گرانده در واکنش به کاربر از ایموجی حباب استفاده می‌کند که ممکن است ارجاعی به «گلیندا» باشد. این شخصیت اولین بار درون یک حباب روی صحنه می‌آید.

این خواننده در سن ۲۹ سالگی شش آلبوم عرضه کرده و رکورد ۹۸ میلیارد استریم را در سراسر دنیا ثبت کرده است. گرانده اخیراً به عنوان مربی به مسابقه «صدا» (The Voice) شبکه ان‌بی‌سی پیوسته است.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها