{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فهرست ۲۱موزیسین بازداشتی/ چهار نفر آزاد شدند

فهرست ۲۱موزیسین بازداشتی/ چهار نفر آزاد شدند
کدخبر : 16401

خانه موسیقی ایران درباره موزیسین های بازداشتی اطلاعات تازه ای منتشر کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، خانه موسیقی ایران در بیانیه ای که در سایت رسمی خود منتشر کرده است اعلام کرد: با توجه به‌ نگرانی جامعه ی فرهنگی و خانواده هنرمندان بازداشت شده در حوادث اخیر، به منظور اطلاع از آخرین وضعیت این عزیزان ، خانه موسیقی ایران اطلاعیه ای منتشر کرد. 

 

به گزارش خانه موسیقی ایران، همانطور که در اخبار و اطلاعیه های قبلی آمده است، از زمان تشکیل کمیته ای متشکل از نمایندگان خانه تئاتر ، سینما و موسیقی در مهرماه تا امروز به تاریخ 28 آبان ماه، خانه موسیقی ایران پیگیر آزادی 21 هنرمند بازداشت شده در عرصه موسیقی بوده است.

نام این هنرمندان به شرح زیر است.

شروین حاجی پور، سید آران صمیمی،مسعود برآبادی، کامیار حبیبی، رضا عبدالهی، آیدا راستی، عماد قویدل، سعید فیضی، مجتبی اسدپور، محمود میرزایی، رضا جودکی، کریم محمدی، میلاد حسن زاده، سید وحید موسوی، مهدی سوفالی، توماج صالحی، سامان یاسین، عباس محمودی نژاد، سپهر گرشاسبی ، نیما سلطانی و نوید افقه.

از میان این اسامی تا به اکنون شروین حاجی پور، سید وحید موسوی، عماد قویدل و مجتبی اسد پور آزاد شده اند.

وضعیت باقی هنرمندان نام برده در حال پیگیری و رایزنی های لازم برای آزادی است.

ناگفته نماند مسیر طی شده تا امروز مسیر دشواری بوده و گه گاه موانع جدی پیش روی ما قد علم کرده است.

انتظار ما وجود یک بستر مناسب و قانونی برای پیگیری سرنوشت بازداشت شده گان اخیر بود که به دلایل روشن این مسیر تا به حال هموار نبوده است.

اما در مورد جناب آقای محمود میرزایی با پیگیری های انجام شده امیدواریم طی یکی دو روز آینده خبرهای خوبی را بشنویم. 

درخواست ما از شما مثل همیشه همراهی برای آزادی عزیزانمان است. در این روزها به کرات طی تماس ها از ما پرسیده اید چگونه می توانیم به هنرمندان بازداشت شده کمک کنیم؟

و پاسخ ما این است  اگر در مورد افراد بازداشت شده (بویژه هنرمندانی که عضو خانه موسیقی نیستند)  اطلاعاتی مانند کد ملی، محل سکونت، محل بازداشت و دارا بودن یا نبودن وکیل و..را دارید حتما ما را در جریان بگذارید. 

با احترام به تمام اهالی شریف موسیقی ایران و درک نگرانی ها و دغدغه های به حق شما دوستان، خانه موسیقی ایران تا آزادی تمام هنرمندان لحظه ای از تلاش دست بر نخواهد داشت.

به امید آزادی تمام بازداشت شدگان...خانه موسیقی ایران.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها