{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

استایل عجیب « سم اسمیت» بار دیگر خبرساز شد

 استایل عجیب « سم اسمیت» بار دیگر خبرساز شد
کدخبر : 16738

انتشار تصاویری از حضور سم اسمیت، خواننده معروف انگلیسی با استایلی عجیب و متفاوت بر روی فرش قرمز مراسم Brit Awards ۲۰۲۳ در فضای مجازی خبرساز شده است.

انتشار تصاویری از حضور سم اسمیت، خواننده معروف انگلیسی با استایلی عجیب و متفاوت بر روی فرش قرمز مراسم Brit Awards ۲۰۲۳ در فضای مجازی خبرساز شده است. این مراسم برای اهدای جوایز به بهترین موسیقی بریتانیا است.

ساموئل فردریک «سَم» اسمیت خواننده و آهنگساز بریتانیایی است. او تاکنون برنده‌ی جوایزی همچون جایزه گرمی و جایزه بریت شده‌ است.

اسمیت نخستین آلبوم استودیویی خود، در ساعت تنهایی را در ۲۶ مه ۲۰۱۴ منتشر کرد؛ که سومین تک‌آهنگ آن بنام با من بمان به موفقیت‌های بین‌المللی بسیاری رسید و در جایگاه دوم جدول صد آهنگ داغ بیلبورد آمریکا جای گرفت.

فیلم خارجی

سم تحت تأثیر کارهای ادل و امی واینهاوس قرار گرفته او همچنین به کارهای ماریا کری، بیانسه، لیدی گاگا و ویتنی هوستون نیز علاقه‌مند است.
سم اسمیت در دسامبر ۲۰۱۴ نامزد ۶ جایزهٔ گرمی شد که در ۵۷مین مراسم جایزه گرمی در فوریهٔ ۲۰۱۵ برندهٔ چهار جایزه بهترین آلبوم پاپ (برای آلبوم در ساعت تنهایی) شد. او در سال ۲۰۱۶ برنده جایزه اسکار (برای آهنگ " نوشته‌های روی دیوار ") از سری فیلم‌های جیمزباند شد.

فیلم خارجی

در سپتامبر 2017، اسمیت اولین آهنگ را با نام "Too Good at Goodbyes" از آلبوم دوم خود The Thrill of It All منتشر کرد. سه تک‌آهنگ دیگر از این آلبوم دنبال شد که در بریتانیا و ایالات متحده به رتبه اول رسید.

اسمیت از طریق همکاری با کالوین هریس در «قول‌ها» و نورمانی در «رقصیدن با یک غریبه»، پیش از از سرگیری کار انفرادی برای اکران تابستان ۲۰۱۹ «چطور می‌خوابی؟» به موفقیت تجاری بیشتری دست یافت. 

اسمیت در فوریه 2020 با تک آهنگ "To Die For" که همچنین انتظار می رود عنوان آلبوم آینده آنها باشد، ادامه داد. با این حال، این هنرمند در ماه مارس اعلام کرد که به دلیل نگرانی در مورد شیوع ویروس کرونا، نام آلبوم را تغییر داده و انتشار آن را به تاخیر انداخته است.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها