{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

عمارت روبرو میزبان «سفر امواج» می شود

عمارت روبرو میزبان «سفر امواج» می شود
کدخبر : 16867

پروژه ی شنیداری «سفر امواج» با اجرای گروه موسیقی «تم تریو» در روزهای 28 و 29 اردیبهشت ماه در عمارت روبرو به روی صحنه می‌رود. این پروژه موسیقایی روایتی است از سفر امواج، از دریا تا ماورای جو، که در قالب یک کنسرت الکتروآکوستیک اجرا خواهد شد. در این کنسرت سروش نعمت‌اللهی (دودوک) به عنوان نوازنده‌ی مهمان، تم تریو را همراهی می‌کند.

photo_2023-05-15_10-35-00

گروه موسیقی «تم تریو» فعالیت خود را از سال 1396 با نوازندگی عباس سرافراز (کمانچه)، جهاندار شیبانی (موسیقی الکترونیک)، میلاد دزفولیان (تنبور) در شهر شیراز آغاز کرد و همواره در تلاش بوده است تا در آثار خود تلفیقی از موسیقی فولکلور و الکترونیک (فولکترونیک) را اجرا کند. 

«خط باریک زمین» عنوان اولین آلبوم این گروه براساس پژوهشی بر مقام‌های موسیقی کرمانشاهان و تلفیقی از فرم آوازی هوره و موسیقی الکترونیک بر اشعاری از رباعیات خیام است. این آلبوم در سال 2021  توسط دیتو موزیک آمریکا Ditto Music منتشر شد. تم تریو تاکنون در مجموعه هنر شهر آفتاب، مرکز ملی اسناد شیراز، خانه لیرک و آرامگاه سعدی روی صحنه رفته‌ است و در تازه‌ترین فاز کنسرت‌های خود قرار است اجراهایی را در تهران روی صحنه ببرد.

لازم به ذکر است کنسرت «سفر امواج» از گروه تم تریو در روزهای پنجشنبه و جمعه 28 و 29 اردیبهشت ماه در ساعت 20:30 در عمارت روبرو به روی صحنه می‌رود و علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت به آدرس ticket.rooberoo.art مراجعه کنند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها