{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پنج استارتاپی که موسیقی ایران را متحول خواهند کرد!

پنج استارتاپی که موسیقی ایران را متحول خواهند کرد!
کدخبر : 4408

در این مطلب پنج استارتاپی که صنعت موسیقی ایران را متحول خواهند کرد می‌پردازیم:

1. بیپ تونز

توضیحات بیشتر:

بیپ‌تونز اولین سایت دانلود موسیقی با رعایت حقوق صاحبین آثار موسیقی و هنرمندان در ایران است. بیپ‌تونز سعی کرده است تجربه دانلود موسیقی و آهنگ و نیز خرید آلبوم موسیقی اورجینال به صورت دیجیتال را برای مخاطب موسیقی راحت و دلپذیر نماید. سعی بیپ‌تونز همواره بر ارائه سریع آهنگ‌های جدید و آلبوم‌های موسیقی بوده است.

 

2.ایران مجوز

توضیحات بیشتر:

ایران مجوز اولین ناشر هنرمندان مستقل حوزه موسیقی ایران است که در سال  1399 به عنوان فعالترین ناشر ایران نیز برگزیده شد. از این نشر تا کنون نزدیک به 2000 اثر شامل برخی از هیت ترین قطعات سال های گذشته مانند آثاری از گرشا رضایی، سینا سرلک، شهرام شکوهی، سینا درخشنده، وحید تاج، کسری زاهدی و... منتشر شده است.  هم چنین نشر ایران مجوز تحت قراردادی با شرکت سونی میوزیک آمریکا بخش زیادی از سرویس جهانی موسیقی را برای هنرمندان ایرانی امکان پذیر کرده است.

 

3. موزیکت

توضیحات بیشتر:

موزیکت پلتفرم دانلود قانونی موسیقی و اولین پلتفرم استریم و دانیت موسیقی در ایران است که به صورت دانش بنیان و بر پایه درآمد زایی هنرمندان از آغاز فعالیتشان بنا نهاده شده است. هم چنین موزیکت اولین سایت داخلی فروش موسیقی است که تمامی مجوز های لازم جهت فعالیت قانونی در این صنعت را از دفتر امور موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نموده است.

 

4. صدف

توضیحات بیشتر:

سامانه صدف که با راهبرد صیانت از داده های فرهنگی طراحی شده را می توان نسخه ای ایرانی از تکنولوژی اسپکتوگرام اپلیکیشن شزم دانست. که با ثبت هر اثر توسط هنرمندان و ناشران موسیقی در این سامانه یک اثر انگشت دیجیتال برای آن تعریف می شود. که مسیر پخش، شنیده و دیده شدن آن را ردیابی و گزارشی از بازنشر آن در پلتفرم های داخلی همچون آپارات را در اختیار هنرمند یا ناشری که نامش به عنوان صاحب اثر ثبت می شود می گذارد. مدیران صدف مدعی بارگزاری بیش از 40000 اثر در دو سال اول تاسیس آن می باشند.

 

5. لامینور

توضیحات بیشتر:

لامینور یک پلتفرم آنلاین آموزش موسیقی است که به فارسی زبانان علاقه مند به یادگیری موسیقی کمک می‌کند تا به صورت کاربردی، آنلاین و به صرفه محتوای آموزشی خود را تهیه کنند. همچنین لامینور به ذینفعان صنعت آموزش موسیقی کمک می کند تا ارتباطات بازاریابی و انتشار محتوای خود را به صورت تخصصی و هدفمند انجام دهند. درآمد اصلی لامینور فروش محتوای آموزشی به کاربر نهایی و ارائه خدمات تبلیغاتی، بازاریابی و انتشار محتوا به فعالان بخش آموزش موسیقی است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها