{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ایران مجوز، رکوددار برگزاری کنسرت های نوروزی

ایران مجوز، رکوددار برگزاری کنسرت های نوروزی
کدخبر : 5103

کنسرت های نوروزی ۹۸ هم به پایان رسید و ایران مجوز همچون دو سال گذشته رکوردی جدید از خود در برگزاری اجراهای صحنه ای به جای گذاشت.

هنرام‌روز: هرساله بیشترین ترافیک کنسرت ها را در نوروز همان سال شاهد هستیم و سهم استان مازندران از باقی استان ها به دلیل حضور بی شمار مسافران، بسیار بیشتر است. اما سیل در استان گلستان و بارش های پیاپی مازندران در نوروز امسال باعث نشد تا کنسرت ها رونق کمتری داشته باشند.  

نشر موسیقی ایران مجوز که در چندسال اخیر توانسته بیشترین برگزاری کنسرت را به خصوص در نوروز هرسال برگزار کند؛ امسال نیز توانست در اکثر شهرهای مازندران به برگزاری کنسرت و استندآپ کمدی بپردازد.

کنسرت امید حاجیلی در سالن سینما سپهر ساری، جشنواره موسیقی کمدی محمودآباد با استندآپ محمود ایرانی و حامد آهنگی، اجرای محمدرضا گلزار، جشنواره های شهرستان نوشهر، نور، متل قو و رامسر با اجرای محسن ابراهیم زاده، آرش و مسیح، ماکان بند، فرزاد فرخ، علی یاسینی، احسان خواجه امیری، رضا صادقی، حامد همایون، علیرضا طلیسچی، اشوان، سینا درخشنده و شهاب مظفری؛ اجراهایی بود که ایران مجوز توانست نوروز ۹۸ را برای مسافرین و ساکنین این استان خاطره انگیز کند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها