{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«مونا لیزا» را با صدای روزبه نعمت‌اللهی بشنوید

«مونا لیزا» را با صدای روزبه نعمت‌اللهی بشنوید
کدخبر : 5768

روزبه نعمت‌اللهی قطعه «مونا لیزا» را روانه بازار موسیقی کرد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری صبا، قطعه جدید روزبه نعمت‌اللهی با نام «مونا لیزا» با تنظیم محمد فلاحی منتشر شد.

نعمت‌اللهی همراه با انتشار این قطعه متنی را منتشر کرد که بدین شرح است: «تو این روزهای چشم‌انتظاری، هر کدوممون شدیم یه مجنون و منتظریم تا عزیزان‌مون رو در آغوش بکشیم شاید دلمون وا شه.

اینه که:

«جونم به مجنون هیچکسی واسه دلش لیلا نمی‌شه / می‌گه تا نیاد، دل من وا نمی‌شه»

سلامتی همه عاشقای شهر، سلامتی همه‌مون که با تجربه این اندازه از ناخوشی‌ها، هنوزم دل عاشقمون دنبال کورسویی از امیده… برای ادامه دادن.

سلامتی همه‌ شماها که امید و انگیزه‌ من برای ساکت ننشستن هستید. قشنگی تابلوی مونالیزا به اینه که نه تنها یکی از مهم‌ترین آثار هنری تاریخه، هنوز‌ که هنوزه هر روز یه راز از شاهکار داوینچی بزرگ کشف می‌شه. همه‌ زندگی من خلاصه می‌شه در کشف زیبایی و عشق. لذتی که در دوست داشتن شما هست و کشف لحظات زیبای زندگی که آغشته به مهرتونه، انتها نداره.

من به رازی که بین من و تک تک شماست زنده‌م…

ازتون ممنونم و سپاسگزارم از همه‌ عزیزانی که در مسیر تولید این کار کنارم بودند و سپاس از پوریای شکیبایی عزیز که در زنده نگهداشتن خاطره اسطوره خسرو شکیبایی ما رو همراهی کرد.

مونالیزا به عشق شما منتشر شد.»

ترانه سرا: معین مجد، میکس و مستر: محمد فلاحی، مدیر هنری: میثم خلفی، طراح: علی نوری در ساخت این قطعه همراهی داشته‌اند که در بخشی از آن می‌شنویم: «زیبا زیبا هنوز عشق در حول هوشو چشم تو می‌چرخد، آنگونه عاشقم که حرمت عاشق حفظ شود، جونم به مجنون هیچ کسی واسه دلش لیلا نمی‌شه، می‌گه تا نیاد دل من رام نمی‌شه، جونم به فرهاد که اینجوری وایساد مثل یه کوهه، ولی شیرین دلش دریا نمی‌شه…»

در ادامه می‌توانید «مونا لیزا» را با اجازه صاحب اثر بشنوید و دانلود کنید.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها