{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

واکنش خانواده مقتول به آزادی حمید صفت

واکنش خانواده مقتول به آزادی حمید صفت
کدخبر : 7101

حمید صفت دیروز از زندان آزاد شد. شاکی پرونده می گوید که به حکم صادر شده اعتراض قانونی خواهد کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، حمید صفت چند سال قبل به اتهام قتل پدر خوانده اش بازداشت شد.حمید صفت یک بار به قصاص محکوم شد اما حکم حمید صفت تائید نشد.حمید صفت بار دیگر محاکمه شد و از اتهام قتل عمدی تبرئه شد.حمید صفت امروز آزاد می شود.

 رسیدگی به پرونده قتل ناپدری خواننده رپ معروف از مرداد ماه ۹۶ در جریان کار قضایی قرار گرفت.حمید صفت در جریان درگیری با ناپدری اش با وارد کردن ضربات مشت باعث به قتل رسیدن او شد.

حمید صفت در اولین اظهارات خود گفت :« متوجه شدم ناپدری ام با مادرم دعوا کرده و مادرم را کتک زده است.به خانه شان رفتم تا در مورد این اقدامش با او حرف بزنم که کارمان به درگیری رسید.»

حمید صفت یک بار در دادگاه به قصاص محکوم شد اما رای صادر شده از سوی دیوانعالی کشور نقض شد و این متهم بار دیگر پای میز محاکمه رفت و این بار با رای قضات شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران از اتهام قتل عمد تبرئه شد.

بعد از صدور این رای،قرار بازداشت حمید صفت به قرار وثیقه تبدیل شد و با تودیع وثیقه از سوی متهم،او دیروز از زندان اوین آزاد شد.


شاکی حمید صفت : به حکم صادر شده اعتراض داریم

بعد از صدور حکم فرزند مقتول به نام سهیل اسدزاده،به عنوان ولی دم پرونده و شاکی حمید صفت در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت:«من این حکم را درست نمی دانم و از نظر من بر خلاف حقیقت است.پدرم قبل از اینکه به کما رود،به دوستانش و ماموران پلیس گفته بود که حمید او را با ضربات مشت زده است.من نمی دانم چرا این پرونده روند معمول بقیه پرونده ها را طی نمی کند و نمی دانم چرا متهم را آزاد کردند.در صورتی که حمید چند بار حرفش را تغییر داده است.او یک بار گفت که پدر من آدم بدی بوده و یک بار دیگر گفته که پدرم آدم خوبی بوده و با هم جشن تولد می گرفتند! این حرف ها با هم تناقض دارد.»

سهیل اسدزاده در ادامه گفت:«به حکم صادر شده اعتراض قانونی خواهیم کرد.»

منبع: خبرگزاری خبرفوری

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها